prince of persia: warrior within

Status
Niet open voor verdere reacties.

pkoleor

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2007
hallo iedereen, hoop dat ik in het juiste deel zit van het forum maar ik heb een tip nodig om verder te geraken in dit spel (Prince of Persia; warrior within). Ik heb al walkthroughs gelezen maar toch lukt het me niet :(

Ik zit namelijk in the tomb (present) voor de moment. Dit is de plaats net nadat de empress is vermoord. Bij de walkthrough vind ik het volgende:

quote:"Go left to a pillar and pull a huge white rock. Go down and open the chest. Now
use the stairs. Do a wall run, jump to a pole and jump again. You arrive to a
fork. Go right and jump to a pole and then to the other side of the bridge. ..."

Ik vind dus aan geen kanten die witte steen? Het zal wel aan mij liggen maar toch, kan me hier iemand uit deze kamer helpen?

dank

Laatst bewerkt:
hulp

hallo iedereen, hoop dat ik in het juiste deel zit van het forum maar ik heb een tip nodig om verder te geraken in dit spel (Prince of Persia; warrior within). Ik heb al walkthroughs gelezen maar toch lukt het me niet :(

Ik zit namelijk in the tomb (present) voor de moment. Dit is de plaats net nadat de empress is vermoord. Bij de walkthrough vind ik het volgende:

quote:"Go left to a pillar and pull a huge white rock. Go down and open the chest. Now
use the stairs. Do a wall run, jump to a pole and jump again. You arrive to a
fork. Go right and jump to a pole and then to the other side of the bridge. ..."

Ik vind dus aan geen kanten die witte steen? Het zal wel aan mij liggen maar toch, kan me hier iemand uit deze kamer helpen?

dank

heyz,

Zal ik je maar even helpen? =)
Kijk de dahaka zat dus achter je aan en dan op het laatst spring je door water heen hè?
Nou dan zie je rechts van je een rechtopstaande tombe(zo noem ik het)
pak m gewoon beet en dan heb je m.
Gewoon op het platformpje trekken en dan zie je een kleine scene. Dan ga je de trap op. Krijg weer dahaka achtervolging en spring weer door water zodat je de dahaka kwijt bent. Dan pak je weer zo'n witte rechtopstaande tombe zoals eerst. Dat doe je nog een keer maar dan een veel langer pad.(eerst gewoon weer trap op he =] ) Als je die ook gedaan hebt kwijg je weer een scene. Klim op de GROTE tombe in het midden en dan zie je wel hoe je verder komen moet. Dan kun je m ook weer saven, daar ben ik gestopt met spelen. Nou, ik zou zeggen, veel succes en ik hoop dat dit geholpen heeft =)

ik weet geen route

hey,kan iemand me helpen met prince of persia warrior within ik zit in de watertoren om hem te activeren plots zie ik die rare kraaivogel en hij word plots opgegeten door de dahaka en dan zit de dahake achter mij aan kan iemand me de route uitleggen waar ik heen moet:(

groetjes hitgilles

ik heb dringend hulp nodig

heyz,

Zal ik je maar even helpen? =)
Kijk de dahaka zat dus achter je aan en dan op het laatst spring je door water heen hè?
Nou dan zie je rechts van je een rechtopstaande tombe(zo noem ik het)
pak m gewoon beet en dan heb je m.
Gewoon op het platformpje trekken en dan zie je een kleine scene. Dan ga je de trap op. Krijg weer dahaka achtervolging en spring weer door water zodat je de dahaka kwijt bent. Dan pak je weer zo'n witte rechtopstaande tombe zoals eerst. Dat doe je nog een keer maar dan een veel langer pad.(eerst gewoon weer trap op he =] ) Als je die ook gedaan hebt kwijg je weer een scene. Klim op de GROTE tombe in het midden en dan zie je wel hoe je verder komen moet. Dan kun je m ook weer saven, daar ben ik gestopt met spelen. Nou, ik zou zeggen, veel succes en ik hoop dat dit geholpen heeft =)

jo ik heb even hulp nodig ik heb deze game net gekocht voor maar 5 euro :P maar ik snap hem niet helemaal hoe kun je bijvoorbeeld de tijd veranderen en kunt iemand mij uitleggen hoe ik de tweede eindbaas kan verslaan ik hem bijna dood denk ik maar dan teleport hij zichzelf ik weet totaal niet hoe ik daarop moe komen ben er al een half uurtje mee in de war geweest maar nu wil ik graag hulp :p alvast bedankt

ff hulp nodig plz

jo ik heb nu dat vage monster achter me aan dat zwarte ding die je in zijn buik zuicht maar ik he geen idee waar ik heen moet als ik over dat ding heen ben dan zuigd hij me telkens op moet ikd an slamotion gebruiken ofzo???:cool:

Problemen met het gaan naar de heden?

ik heb een probleem bij de duistere hand van het lot offeraltaar!
Als de prince zegt: als hij niet naar de heden kan door in de tijd te gaan en dan zegtie er klopt iets niet en wat moet ik daarna doen?
AUB help!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan