prince of persia: warrior within

• Onderwerp starter Onderwerp starter n u
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

n u

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2007
k ben op een plek gekome waar een groot zwart man/beest me achtervolgd op een hoge plek waar ik weg moet rennen en waar de stenen onder mijn voeten telkens weg vallen, als ik ben ontsnap naar de overkant komt er een filmpje: je kruipt door een gat en komt ergens anders terecht waar t monster niet kan kome,

als je een btje verder speelt kom ik op een plek waar ik eerder was geweest daar ziet de monster je weer en je rent weer weg door een open plek waar water door valt en daar kan de monster niet doorheen: t is de plek waar je van tijd kunt veranderen, vanaf daar ben ik weer helemaal naar t plek geweest waar ik de monster tegekwam, maar daar kom ik niet verder.

wat moet ik doen?

Hallo n u,
ff ten eerste, deze site is niet bedoeld voor spelletjes.
het is voor computer vragen/problemen.
ik heb alle 3 de prince of persia's uitgespeeld maar ik weet niet meer hoe of wat.
ik denk dat je het over deel 2 hebt want daar was het monster dat achter je aankwam.
ik heb een site met een walkthrough(=> stap voor stap beschreven hoe en waar je naar toe moet enz...)
dit is de site > Prince of Persia II : The Warrior Within.
Hier staan een aantal tekstbestanden. moet je maar een aanklikken en zoeken op het moment waar je nu bent. hoop dat je eruit komt ;)

Visha

Hallo n u,
ff ten eerste, deze site is niet bedoeld voor spelletjes.
het is voor computer vragen/problemen.
ik heb alle 3 de prince of persia's uitgespeeld maar ik weet niet meer hoe of wat.
ik denk dat je het over deel 2 hebt want daar was het monster dat achter je aankwam.
ik heb een site met een walkthrough(=> stap voor stap beschreven hoe en waar je naar toe moet enz...)
dit is de site > Prince of Persia II : The Warrior Within.
Hier staan een aantal tekstbestanden. moet je maar een aanklikken en zoeken op het moment waar je nu bent. hoop dat je eruit komt ;)

Visha

deze site is ook voor spelletjes of vragen daarover!!!

deze site is ook voor spelletjes of vragen daarover!!!

ooh ja je hebt gelijk.
kzie het nu pas.
Home > Helpmij.nl Forum > Spellen > Cheats, Tips Etc > prince of persia: warrior within
hmm... wist niet dat het ook voor spellen was. maar goed hij kan zijn antwoord in ieder geval vinden bij GameFAQ

tjah

jah, de walktroughs beschrijven niet echt wat ik moet doen/ of ik begrijp ze niet, kunne jullie het misschien niet zelf uitlegge, de leven heet(denk ik):

part1: Exploring the island fortress
the hourglass chamber
a helping hand

t is zo dat ik van de dahaka moet ontsnappe op en hoog plek ergens buiten, als ik aan de overkant ben komt er een filmpje waar ik in een klein gaatje ga, en waar de dahaka niet komt, als ik fftjes verder speel komt ie weer en ontsnap ik door een poort waar water naar beneden valt door komt ie niet door: t is de plek waar je van tijd kunt veranderen. ik ben vanaf daar weer helemaal naar de plek gegaan waar ik de dahaka tegekwam er is wel iets verander enzo er zijn mure gebroke stene gevallen, maar ver kom ik niet¿¿¿ help mij!

hey n u,
ik ga je helpen bij het zoeken in de walkthrough.
maar ik moet eerst weten welke chapter je nu bent.
want welke jij beschreven hebt staat niet beschreven in de walk....

dit zijn de chapters :

Prelude: "Tutorial"

Chapter 01: "Wreckage"

Chapter 02: "The Ruined Fortress"

Chapter 03: "First Steps in the Past"

Chapter 04: "The Fortress Rebuilt"

Chapter 05: "A Damsel In Distress"

Chapter 06: "Fate's Dark Hand"

Chapter 07: "A Helping Hand"

Chapter 08: "The Key and the Lock"

Chapter 09: "The Towers"

Chapter 10: "The Water Maiden"

Chapter 11: "Water and Gardens"

Chapter 12: "The Second Tower"

Chapter 13: "Clockworks And Gears"

Chapter 14: "The Door is Open"

Chapter 15: "The Empress"

Chapter 16: "The Long Way Home"

Chapter 17: "You Cannot Change Your Fate"

Chapter 18: "A Throne And a Mask"

Chapter 19: "The Face Of Time"

Chapter 20: "A Second Chance"

Chapter 21: "Mirrored Fates"

Chapter 22: "The Race To The Throne"

Chapter 23: "The Death Of A Prince"

In welke ben jij nu momenteel??

Chapter 06: "Fate's Dark Hand"

als t goed is deze

k ben op een plek gekome waar een groot zwart man/beest me achtervolgd op een hoge plek waar ik weg moet rennen en waar de stenen onder mijn voeten telkens weg vallen, als ik ben ontsnap naar de overkant komt er een filmpje: je kruipt door een gat en komt ergens anders terecht waar t monster niet kan kome,

als je een btje verder speelt kom ik op een plek waar ik eerder was geweest daar ziet de monster je weer en je rent weer weg door een open plek waar water door valt en daar kan de monster niet doorheen: t is de plek waar je van tijd kunt veranderen, vanaf daar ben ik weer helemaal naar t plek geweest waar ik de monster tegekwam, maar daar kom ik niet verder.

wat moet ik doen?

nou ik heb em al meerdere malen verslagen dus je moet eerst zijn benen beschadigen aan de achterkant en dan moet je op het monster kilmmen en dan moet je zo snel mogelijk slaan.
het slimst is om de tijd dan langzamer te laten gaan.

dragonmaster

@dragonmaster,

Welkom op Helpmij.:)
Topics uit 2007 mogen met rust gelaten worden, deze zijn niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan