Prince of Persia

• Onderwerp starter Onderwerp starter kggr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kggr

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2008
Ik heb prince of persia gedownload maar ik kan het niet openen. :(

er staat:

Please insert the correct CD-Rom, select OK and restart application

Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat er ook netjes een .nfo bestand bij zit? Zo ja, die openen met kladblok en de instructies volgen.

Dan hier op de site de zoekfunctie gebruiken. Deze vraag is al heel vaak voorbij gekomen.

Had ik al gedaan maar ik kon er niks over vinden? :confused:

Er staat nu:
Kan entrypoint van procedure_BinkSetVolume@12 niet vinden in DLL-bestand binkw32.dll

Opnieuw installeren en nog een keer proberen of een nieuwe crack zoeken. Lukt het dan nog niet, kan het zijn dat je download corrupt is.

Het is misschien ook wel handig om te vermelden om welke Prince of Persia het gaat en welke Windows je gebruikt.

Ik heb prince of persia warrior within gedownload
en ik heb windows xp

Ik heb prince of persia warrior within gedownload
en ik heb windows xp

Ik heb dit spel origineel; het werkt hier prima onder Windows XP en Windows 7. De videos spelen ook prima af. Mijn drivers, Direct X en Windows zijn allemaal up to date.

Je hebt blijkbaar een probleem met de bink video. Ik heb wat gezocht op Google en de tip van Lita112 lijkt voor veel mensen de oplossing te zijn: opnieuw installeren. Een andere mogelijke oplossing is om de .exe van het spel uit te voeren als administrator.

Mocht dit niet werken, dan is er nog een mogelijkheid. Verwijder de map "Video" uit de installatiefolder op je harddisk en start het spel met de juiste crack. Je kunt het spel dan spelen zonder filmpjes. Het is geen ideale oplossing, maar het werkt wel. Ik kan je niet helpen aan de crack, dit zul je zelf uit moeten zoeken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan