Graag wil ik vanuit een formulier de NAW velden uitgeprint hebben op mijn dymo labelwriter. Nu heb ik op internet verschillende voorbeelden gezien hoe dit moet maar dit zijn voorbeelden met barcodes en dergelijke en ik wil het simpel houden. Er zijn voor de labelwriter wel add-ins te vinden voor word en excel maar niet voor access.
De dymo labelwriter heeft wel eigen software maar ik wil graag via een knop (met hier achter een stukje vba) het huidige record met de NAW velden printen. Heeft iemand enig idee of een voorbeeld van de code waar ik mee kan stoeien. De opmaak van de etiket heb ik al opgeslagen in een windows map en deze kun je aanspreken zodat het juiste sjabloon gebruikt kan worden....
Graag advies of de oplossing
De dymo labelwriter heeft wel eigen software maar ik wil graag via een knop (met hier achter een stukje vba) het huidige record met de NAW velden printen. Heeft iemand enig idee of een voorbeeld van de code waar ik mee kan stoeien. De opmaak van de etiket heb ik al opgeslagen in een windows map en deze kun je aanspreken zodat het juiste sjabloon gebruikt kan worden....
Graag advies of de oplossing

Laatst bewerkt: