Print NAW gegevens op een Dymo label writer?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dirkdrent

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2006
Graag wil ik vanuit een formulier de NAW velden uitgeprint hebben op mijn dymo labelwriter. Nu heb ik op internet verschillende voorbeelden gezien hoe dit moet maar dit zijn voorbeelden met barcodes en dergelijke en ik wil het simpel houden. Er zijn voor de labelwriter wel add-ins te vinden voor word en excel maar niet voor access.

De dymo labelwriter heeft wel eigen software maar ik wil graag via een knop (met hier achter een stukje vba) het huidige record met de NAW velden printen. Heeft iemand enig idee of een voorbeeld van de code waar ik mee kan stoeien. De opmaak van de etiket heb ik al opgeslagen in een windows map en deze kun je aanspreken zodat het juiste sjabloon gebruikt kan worden....

Graag advies of de oplossing ;)

Laatst bewerkt:
Bedankt, deze was ik tegen gekomen alleen moet je nu nog steeds de software van dymo openen terwijl het denk ik mogelijk moet zijn om vanuit access de opdracht ook te kunnen geven.

Aha, dat zou ik niet weten.
Hopelijk weet iemand anders het :)

Verplaatst naar Visual Basic for Applications, VBA is programmeren binnen Office applicaties. Verplaatst naar juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan