print niet in mailprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

maupie

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
74
Sinds kort wordt de opdracht om te printen niet uitgevoerd in het mailprogramma. Niet in Outlook Express en toen ik dan maar over wilde gaan naar Eudora (Outlook is nog niet ge-deinstalleerd) werkt het ook niet. Wel gewoon in andere programma´s dus aan de printer ligt het niet temeer daar die net drie dagen oud is en het in alles prima doet behalve dus....
Na het drukken op de printknop klinkt er wel veelbelovend geratel maar er gebeurt dus verder niks.

Een virus zit er volgens een online scan niet op maar het lukt me ook niet meer om Norton antivirus te installeren. de cdrom opent wel maar reageert niet echt wanneer ik de boel wil installeern. Het heeft er wel al opgezeten en het programma heb ik nu drie maanden. Zouden deze problemen met elkaar te maken kunnen hebben? En zoniet wat zou het kunnen zijn?
 
Om NAV te installeren dien je eerst het tooltje Rnav.exe op te halen bij Symantec om je register op te schonen.
 
kun je wel gewoon printen vanaf internet?????
wat voor windows gebruik je?????

Groetjes Erika
 
ja ik kan wel printen van internet. Ik heb het idee dat mijn computer instabiel is geworden en dat dat de reden is. Maar wat raden jullie aan? alleen een setup van windows doen of alles formatteren en opnieuw installeren?
 
nou het is opgelost want ik heb alles opnieuw geinstalleerd. Waarcshijnlijk is het systeem langzaamaan instabiel geworden.
Nu doet alles het weer gewoon.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan