Print probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo mensen,

zit met een raar probleem, ik heb windows xp pro geinstalleerd en alle programma,s zoals office 2003.

Als ik nu in word een tekst bestand heb gemaakt en ik wil dan uit printen dat gaat dus niet,
want dan krijg ik als ik op afdrukken klik gelijk van dat ik hem moet opslaan en dan vraagt hij of ik windows messenger 5.1 il confirguren, en daar staat dan ook programma,s bij zoals avg internet explorer, nero en nog enkel en ik heb msn 7.5 maar aan printen kom ik niet toe.

Maar ik heb dat problemen bij alle programma,s wat moet ik doen ??
moet ik nu weer de hele pc opnieuw gaan installeren ???

Avalst bedankt
 
Wilie wortel zei:
Hallo mensen,

zit met een raar probleem, ik heb windows xp pro geinstalleerd en alle programma,s zoals office 2003.

Als ik nu in word een tekst bestand heb gemaakt en ik wil dan uit printen dat gaat dus niet,
want dan krijg ik als ik op afdrukken klik gelijk van dat ik hem moet opslaan en dan vraagt hij of ik windows messenger 5.1 il confirguren, en daar staat dan ook programma,s bij zoals avg internet explorer, nero en nog enkel en ik heb msn 7.5 maar aan printen kom ik niet toe.

Maar ik heb dat problemen bij alle programma,s wat moet ik doen ??
moet ik nu weer de hele pc opnieuw gaan installeren ???

Avalst bedankt
heb je je printer wel geinstalleerd en aangegeven dat het de standaardprinter binnen windows is?
 
weet je zeker dat er geen narigheid op je pc aanwezig is, spyware of virus ellende?
het lijkt me een groter probleem aangezien het bij alle programma's die je noemt gebeurd?
 
ik heb hitman pro laten lopen, heb een conplete virus scan gedaan en was niks gevonden,

Maar ik heb net iets van office note verwijderd en nu lukt het wel opeens.

Maar ik heb bestanden in mijn documenten staan die als bestands naam hebben

(microsoft office docoment imaging bestand) als ikdaar op klinkt jkom dat rot scherm weer van wilt u windows messenger 5.1 confrugeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan