• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Print rij als cel is ingevuld

Status
Niet open voor verdere reacties.

HyperXnl

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2016
Berichten
74
Goedemorgen All,

Ik heb een vraagje is het mogelijk om een sheet te maken waarin er op waarde van een cel wordt bepaald of de rij uitgeprint moet worden.
In de bijlage een voorbeeld.

Wat ik probeer te krijgen dat is wanneer er in kolom A en / of B een waarde staat hij deze uitprint en de rijen zonder waarde in kolom A en/ of B overslaat en niet mee neemt in de print.
Is dit mogelijk en zo ja hoe?

(ingevuld in het voorbeeld zal hij dus rij 9,11,14 29 & 30 uit moeten printen en de rest niet)

Thanks alvast
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.xlsx
    9,1 KB · Weergaven: 11
Met een geavanceerd filter, zie bijlage.
Tip: Het is altijd beter je gegevens op te maken als tabel. Ik zeg altijd: Als het lijkt op een tabel, opmaken als tabel.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.xlsx
    10 KB · Weergaven: 11
Nice yes top.

En als ik nu inplaats van printen de ingevulde rijen naar een ander werkblad wil transporteren.
Zeg maar dat blad 1 een opname blad wordt en dat bijv. blad 2 de bestellijst wordt?
 
Dan bij geavanceerd filter de optie gebruiken om de gefilterde lijst naar elders to kopiëren
 
of zoiets, alles in één.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld - 2023-03-29T214239.211.xlsm
    24,1 KB · Weergaven: 7
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan