Print screen werkt niet meer in Windows 7 (in sommige games)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Berichten
352
Wanneer ik een screenshot probeer te nemen in bijvoorbeeld Modern Warfare 2 of Bad Company 2, dan slaat hij gewoon een zwart beeld op. Wanneer ik het echter in Windows doe, trekt hij een mooie foto......
Ik zit niet op een laptop, dus geen Fn problemen ofzo.
 
:) Tijdens gamen probeer maar ALT + F9 .... Screenshot zal moetten automatisch opgeslagen worden in een, ... ook automatisch aangemaakte map in jouw documenten ...:thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Of lees maar i.v.m. tijdens gamen screenshot maken Die Link ! :D
 
Laatst bewerkt:
Windows 7 en Vista heeft aan handig standaard programma namelijk het zgn. "Knipprogramma". Je kan het knipprogramma gebruiken voor het vastleggen van een schermopname, of knipsel, van een willekeurig object op het scherm en de afbeelding vervolgens van aantekeningen voorzien, opslaan of delen. Je start het programma om te knippen als volgt:
•Ga naar start. Tik in de balk zoekopdracht starten knipprogramma Zet hem vast op je taakbalk of maak een snelkoppeling naar je bureaublad.
Je kunt dan als je dit programma start prachtige screenshots maken van alles wat op je beeldscherm verschijnt. Succes ermee. Laat even weten. Groet manamana.
 
:) Tijdens gamen probeer maar ALT + F9 .... Screenshot zal moetten automatisch opgeslagen worden in een, ... ook automatisch aangemaakte map in jouw documenten ...:thumb:
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Of lees maar i.v.m. tijdens gamen screenshot maken Die Link ! :D
Uh wat? Heb er niet bepaald veel van verstaan maar volgens jou kan je dus door op ALT+F9 te drukken een screenshot maken in eender welk programma? Zal het morgen proberen.
Windows 7 en Vista heeft aan handig standaard programma namelijk het zgn. "Knipprogramma". Je kan het knipprogramma gebruiken voor het vastleggen van een schermopname, of knipsel, van een willekeurig object op het scherm en de afbeelding vervolgens van aantekeningen voorzien, opslaan of delen. Je start het programma om te knippen als volgt:
•Ga naar start. Tik in de balk zoekopdracht starten knipprogramma Zet hem vast op je taakbalk of maak een snelkoppeling naar je bureaublad.
Je kunt dan als je dit programma start prachtige screenshots maken van alles wat op je beeldscherm verschijnt. Succes ermee. Laat even weten. Groet manamana.
Ik ken dat maar wanneer ik game heb ik meestal geen tijd om iets anders op te starten hoor. Bedankt voor de tip :)
 
Ik weet niet of je een Xfire account hebt,
Maar met Xfire worden je screen opgeslagen en ge-upload wanneer je het spel afgelsoten ehbt.
Je kan heirvoor sneltoetsen aanpassen, maar volgens mij was de standaart Scrollock + S
 
:d Uiteindelijk ikezelf gebruik programmatje onder d' naam '' Gadwin PrintScreen pro. '' als je die geregistreerde applicatie hebt je kan werkelijk ALLES mee en voor elk windows versie is :thumb: en tijdens gamen van welk game dan ook , je kan screenshot's maken, of ook op eigen wens waneer je zelf dat wil ...:d
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Heb ik ook ff een paar screens tijdens gamen gemaakt ( Op dit moment, deze game spel ik NU :eek: )
rktz0l.jpg
s4x6jk.jpg
4e60dc818a435-Sniper_Elite.gif

Screen resolutie is normaal 1920 x 1080 maar die heb ik nu kleiner gemaakt, in instelingen van Gadwin PrintScreen pro. je moet aleen maar instellen met welk knoop je screenshot maken wil ...ik heb die op F1 ....
 
Laatst bewerkt:
Dit lijkt me een softwarematig probleem aangezien ik in sommige gevallen WEL screenshots kan nemen, en soms niet....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan