• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

printen in Excell

Status
Niet open voor verdere reacties.

verbois102

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Sedert verleden week , als ik iets in excell wil afdrukken en mijn pagina is 7 cellen groot dan drukt hij 1 cel per pagina af ( dus 7 bladzijden ) terwijl ik die cellen allemaal op 1 A4 pagina wil
Wat is daar nu de oorzaak weer van
groeten
jeff

Wat zie je als je beeld- afdrukweergave selecteert?

gr Wim

per cel zie ik allemaal stippellijnen, dus einde van pagina in afdruk bereik
dus als ik in cel 7 iets schrijf heb ik bij het afdrukken 6 lege A4 en op het zevende blad staat alleen wat geschreven is in rij 7

Laatst bewerkt:
Probeer eens na bestand-afdrukbereik verwijderen te selecteren een nieuwe afdruk of afdrukvoorbeeld te maken.

Je kunt ook bij bestand-pagina-instelling kijken of je de schaal per ongeluk aangepast hebt

gr wim

Kun je een bestandje sturen of denk je dat het aan je instellingen ligt?

gr wim

Ik heb het bestandje in excell op mijn laptop op een USB Stick gezet en daarna geprobeert op mijn vaste PC , geen enkel probleem

Ook het tegenovergestelde gedaan en op mijn laptop had ik weer hetzelfde probleem

Denk dus dat het aan de instellingen ligt op mijn laptop , maar die heeft volgens mij dezelfde instelling dan mijn vaste Pc

Office 2007 verwijderd en terugeinstalleerd op de laptop , probleem blijft het zelfde

Niemand een oplossing
Mischien beter dat ik de laptop dan formateer of wat denken jullie
Jeff

Controleer eens het papierformaat dat geselecteerd is bij de printerinstellingen.

mvg René

Hey

Het probleem is opgelost
Er was iets verkeerd met de instellingen van de HP printer
Ik heb de printer verwijderd en opnieuw geinstalleerd
Daarmee was het probleem opgelost , dus mag deze topic gesloten worden
Nogmaals dank aan iedereen die geholpen heeft
Jeff

:thumb:

De topic sluiten mag je zelf doen. Rechts onderaan de pagina op opgelost zetten

Mvg

Rudi

krijg steeds het volgende antwoordt

verbois, je hebt geen toestemming voor toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Als je probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.

Je bent oorspronkelijk ingelogd als verbois102. Waarschijnlijk ligt daar de oorzaak

Mvg

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan