printen in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

wizah

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Goedemiddag,

Ik probeer een A5 uit te printen. Maar ik wil dat er geen witte omlijning omheen zit. Ook doe ik hem 'aanpassen op papier formaat'. Blijft er een witte omlijning omheen zitten. Is er een manier dat ik iets uit print in PPT en hele a5 geprint word.

bedank dennis

Ik denk dat je printer niet randloos kan printen. Als de printer dat niet ondersteunt dan zul je altijd een rand houden.

Ik denk dat je printer niet randloos kan printen. Als de printer dat niet ondersteunt dan zul je altijd een rand houden.

is er een manier om dat testen bijvoorbeeld de papier invoer aante passen in printer instellingen? ( ik heb een cp1700 a3 printer)

dank dennis

Je zou bijvoorbeeld de kantlijnen is op 0 kunnen zetten in de Pagina instellingen van PowerPoint. Kijken of je dan evengoed een rand krijgt.

Controleer ook of je de software/printerdrivers van HP gebruik en niet van XP zelf. Die zijn altijd veel beperkter. Check ook of je de laatste versie van de drivers gebruikt.

Kun je hier vinden:
http://h20000.www2.hp.com/bizsuppor...TypeId=18972&prodSeriesId=33103&lang=nl&cc=nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan