printen lukt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

van.beurten

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
help....het lukt me niet meer om te printen. Ik heb een printaktie geannuleerd en nu lukt het met niet meer om te printen...
Ik weet niet hoe ik dit weer moet herstellen. Ik heb een epson stylus photo 900. Er staat steeds dat het document in de wachtrij is geplaatst.
Wie kan me helpen?
Groet! Bernadette

Laatst bewerkt:
Probeer: printer uitschakelen, netstekker van de printer er uittrekken, opnieuw aansluiten, printer aanzetten, computer opnieuw opstarten........ mogelijk heeft het printergeheugen zich verslikt.....

geen resultaat...

Helaas doet ie 't nog steeds niet.
Hij blijft de documenten in de wachtrij zetten. Rechtsonder zie ik een klein printerikoon met een vraagteken erin. Zijn er nog meer opties om het op te lossen?

je kan het document dat in de wacht rij staat verwijderen.
probeer het dan nog eens

al verschillende keren gedaan...

dat heb ik al verschillende keren gedaan. Al;s ik het dan weer probeer heb ik weer hetzelfde.....:confused:

Probeer eens de zgn. Spooler service, die de afhandeling van afdruktaken doet, te stoppen en te (her-)starten.

Start -> Uitvoeren -> net stop spooler
Start -> Uitvoeren -> net start spooler

Met een beetje mazzel ben je dan dat document uit je wachtrij kwijt.

We horen het wel.

Tijs.

het spooler verhaal uitgevoerd: werkt ook niet

Ik heb het spooler verhaal uitgevoerd. Dit helpt ook niet.
Inmiddels heb ik de printer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Weer geprobeerd te printen maar zit nog steeds met hetzelfde probleem....het bestand komt weer in de wachtrij....moet ik al wanhopig worden??

Ga eens via configuratiescherm, printers en faxapparaten, naar je printer, rechtermuisklik op de printer, kies voor eigenschappen, en dan voor geavanceerd, daar de optie, rechtstreeks naar de printer afdrukken gebruiken, meestal heb je daaronder ook nog enkele opties, zoals, onjuiste dokumenten, bla, bla, staat die soms aangevink?

Staan de ledjes/lampjes misschien niet allemaal aan op de printer, of knippert er wat?

gedaan, maar nog steeds niet.....

rechtstreeks naar printer aangevinkt-alle opties daaronder uitgevinkt-optoepassen en ok gedrukt. De comp. ook nog opnieuw opgestart en nog steeds hetzelfde probleem. Er lijkt geen communicatie te zijn tussen computer en printer.....

Bij het herinstalleren van de softwere, deze gedaan met de printer van de USB kabel eraf, en bij het initialiseren, en als er gevraagd wordt om deze aan te sluiten, toen pas gedaan?

Ook zou je apparaatbeheer even kunnen kijken bij de USB poorten, of er geen gele uitroeptekens staan, en er ook een enhanced controller bij staat.

Maare, branden alle ledjes op de printer?

Ook zou je een testpagina af kunnen drukken, USB stekker eraf, op de papiertoets drukken, en de powertoets indrukken, dan beide loslaten.

printer heeft geen usb....

Ik heb de printer opnieuw geïnstalleerd maar de stekker, géén usb, er gewoon ingelaten.
Eerst heb ik de printer verwijderd (het ikoon) bij printers en faxen en daarna heb ik hem weer geïnstalleerd. Is dit de goeie manier of doe ik iets verkeerd?
Morgen kan ik er verder mee........
Er zijn geen flikkerende lampjes.....

Het lijkt erop alsof er iets niet doorkomt....
Inmiddels de printer op een andere computer geïnstalleerd met helaas hetzelfde euvel........

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan