printen van word2007 teksten zonder 'controle' commentaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb veel teksten waarin aantekeningen staan (revisies en ballonnen met commentaar). deze teksten wil ik afdrukken ZONDER die revisies (aangemaakt onder 'controleren'). is dat mogelijk en hoe kan ik dat realiseren?
dank alvast
htil

Ja, dan moet je in Word bij weergave even voor 'oorspronkelijk' kiezen, dan zie je de opmerkingen niet meer en kun je gaan printen. Wil je na het printen de opmerkingen toch weer in beeld dan kan je dit bij weergave instellen 'uiteindelijk weergegeven opmaak'

ik wist dat het mogelijk is. maar ik vind word2007 hopeloos om mee te werken. waar moet ik kijken om dit te bereiken?
help je me nog even verder?
dank !

Ja, klopt in Word 2007 staat het allemaal net weer even wat anders. Als je boven in naar het lint gaat in Word (waar ook start/invoegen/pagina-indeling staat), dan zie je daar ook 'controleren' staan. Daar klik je dan op en dan zie je in het 3e vierkant 'wijzigingen bijhouden', 'Ballonnen' staan en daarnaast een pictogram met twee papiertjes en twee rode pijltjes en in het venstertje daarnaast kun je bij het pijltje kiezen voor 'oorspronkelijk'.

Hopelijk heb ik je zo goed geholpen. Succes ermee :thumb:

tja, je moet het maar even weten he? bedankt voor je hulp.
wat is overigen verschil tussen 'oorspronkelijk' en 'oorspronkelijk weergegeven opmaak'?

Oorspronkelijk
Weergave: het oorspronkelijke, ongewijzigde document zoals het eruitziet als u alle
wijzigingen negeert.

Oorspronkelijke weergegeven opmaak

Weergave: ingevoegde tekst en opmaakwijzigingen worden weergegeven in
ballonnen en verwijderde tekst wordt in de regel weergegeven. (Ballonnen zijn
tekstballonnen die in de marge van het document worden getoond - in de
afdrukweergave.)

Bron: http://www.visualsteps.nl/1st-hoofdstuk/241.pdf

dank wederom
leuk dat je bijlage bij sloot. naar zoiets ben ik wel op zoek. waar kan ik deze eventueel vinden?
groet
htil

Graag gedaan. Ik google gewoon altijd alles, zo ook met deze bijlage. Weet niet eens meer van welke site ik
het geplukt heb. Moet je anders zelf maar eens googelen.

Succes verder!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan