Printen vanaf Firefox werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

arievt

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
Berichten
25
Hallo,
Ik probeer content die ik via Firefox heb gevonden te printen maar dat lukt niet.
Bijvoorbeeld een boekingsformulier of zo.
Nu moet ik gewenste tekst delen selecteren en ovrzetten naar een leeg word document en dan het word document printen.
Kortom erg omslachtig.
Moet ik soms nog ergen instellingen aanpassen of zo?
Groeten,
Arie
 
Hallo,

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Ik had firefox 3.0, maar heb nu 3,5 geinstalleerd. Zonder het gewenste resultaat.
Wanneer ik Bestand-> afdrukvoorbeeld aanklik, dan krijg ik ook een leeg scherm te zien.
Wie o wie weet wat er aan de hand is?

Dank U
 
Hallo,

Ik heb sinds kort hetzelfde probleem. Ik had firefox 3.0, maar heb nu 3,5 geinstalleerd. Zonder het gewenste resultaat.
Wanneer ik Bestand-> afdrukvoorbeeld aanklik, dan krijg ik ook een leeg scherm te zien.
Wie o wie weet wat er aan de hand is?

Dank U

Ik heb hier negens last van, dus het ligt niet aan FireFox
 
Ik heb hier negens last van, dus het ligt niet aan FireFox

Dan ligt het niet aan de Firefox installatie bij jou, dat klopt. Maar daar heb ik hier zo weinig aan...
Ik kan vanuit ieder programma printen, behalve Firefox. Dan komen er blanco papieren uit de printer. Zoals ik al zei: via afdrukvoorbeeld krijg ik ook een blanco scherm te zien.
 
Even een aanvulling:
-Wanneer ik dus in Firefox een webpagina af wil drukken, komt er een leeg vel uit de printer.
-Bij afdrukvoorbeeld, krijg ik een leeg scherm te zien.
-Wanneer er binnen Firefox een .pdf geopend is, wordt er niets geprint met het printcommando van Firefox, maar met het printcommando van reader wel.

Dus het lijkt me duidelijk een probleem/instelling binnen Firefox.
 
Op de andere PC inhuis, heb ik overigens geen problemen met printen vanuit Firefox.
Wie heeft de oplossing?
 
Hallo,

Probleem is nog niet opgelost. Er staan op internet wel oplossingen voor printproblemen, maar wanneer ik die uitvoer, blijft het probleem zich voordoen.
 
Noteren welke add-ons je geïnstalleerd hebt, dan herinstalleren en de add-ons opnieuw downloaden.
 
Bij mij is het probleem nu opgelost. Hoe het met het probleem bij de starter van dit onderwerp staat, weet ik niet.

Wat heeft bij mij het probleem opgelost?
in de adresbalk van firefox: about:config
dan naar "print.print........." zoeken, deze herinitialiseren, dat gaf nog niet het resultaat.
Dus toen heb ik alles maar geherinitialiseerd waar "print.printer....." voor stond.
Nu werkt het weer.
 
Bij mij is het probleem nu opgelost. Hoe het met het probleem bij de starter van dit onderwerp staat, weet ik niet.

Wat heeft bij mij het probleem opgelost?
in de adresbalk van firefox: about:config
dan naar "print.print........." zoeken, deze herinitialiseren, dat gaf nog niet het resultaat.
Dus toen heb ik alles maar geherinitialiseerd waar "print.printer....." voor stond.
Nu werkt het weer.

Bedankt voor het mededelen van jouw oplossing :thumb:.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan