printen veld bcc

• Onderwerp starter Onderwerp starter jen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jen

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Ik wil een bericht printen incl. het veld BCC.
Weet iemand of dit mogelijk is.

Er moet vandaag een grote mailing (adressen moeten in BCC) de deur uit en een collega van mij wil dit als bewijs op papier hebben.

Gewoon door op de knop 'printscreen' te drukken en dan in een tekenprogramma (paint volstaat) plakken en afdrukken.

Dit had ik zelf ook al bedacht, maar de gebruiker moet dit als bewijs hebben. Het complete bericht moet ook afgedrukt worden.

Dan zet je de namen toch onder CC.
Een gebruiker die alle adressen onder BCC mag zien, vreemd.
BCC = blind carbon copy
Ofwel de geadresseerde hoeft niet te zien wie de mail allemaal krijgt.

Dit is iets vragen wat tegen mijn gevoel ingaat.;)

Als het bericht verzonden is, kan je in de map 'verzonden items' de eigenschappen van het bericht opvragen, kliik dan op het tabblad 'details' en vervolgens op de knop 'bron van het bericht' je krijgt dan het hele bericht te zien inclusief de BCC en de tekst (en alle html codes e.d.) dit kan je allemaal selecteren (ctrl+a), kopieren (ctrl+c) en plakken in b.v. Word, vanuit daar kan je het gewoon afdrukken.

puppie,

Het bewijs is puur voor haar zelf.

De namen in veld cc zetten is geen optie omdat dit naar heel veel personen wordt verzonden en het is niet de bedoeling dat anderen de adressen zien.

Maestro12,
Er wordt hier gewerkt met Outlook 98.
Ik kan wel eigenschappen opvragen (via bestand), in de map verzonden items, maar dan krijg ik een tabblad algemeen en bericht-id. Ik zie geen tabblad details.
Kan je nog een tip geven?

Joost,

Het werkt perfect!

Bedankt.

Groeten,

Jen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan