printen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikerosoft

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2010
Ik heb een pagina met een formulier met checkboxes die de gebruiker kan aanvinken.

Als de gebruiker nu de pagina afdrukt. worden dan de aangevinkte vakjes ook zo uitgeprint? of zullen alle vakjes open zijn op de afgedrukte pagina?

Hoe zorg ik er voor dat de afgevinkte vakjes ook afgevinkt op papier komen?

bij voorbaad dank,

Heb je het al eens uitgeprobeerd? Als ik op deze pagina (Reageer op vraag) op "Print Preview" klik zijn de aangevinkte checkboxes (bij "Diverse Opties") ook in het voorbeeld aangevinkt.

Ja.. ik zie het inderdaad ook bij afdrukvoorbeeld. Maar vreemd genoeg op mijn pagina niet..:rolleyes:

Ik heb 'ns gezocht en het is 'n bekend probleem, maar ik heb geen oplossing kunnen vinden. Het verschilt ook van browser tot browser, schijnt het. In sommige browsers schijnt het te helpen als je ook achtergronden print, omdat daar de checkmark 'n achtergrond-afbeelding is. Volgens sommige mensen, bij anderen werkte 't weer niet.

Ik ben 'n beetje bang dat je 't zal moeten uitlezen via JavaScript of zo, en dan daarmee vaststellen of er wel of geen checkmark moet worden geprint. En 'n PrintScreen zal ook wel werken, maar dat is natuurlijk geen optie voor je bezoekers. PrintScreen? Hè? Kan mijn scherm afdrukken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan