printer aansluiten via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal247

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2008
hallo,

Wij hebben een computer boven met een printer maar nu heb ik in april een computer gekocht en wil ik hem via internet aansluiten op mijn computer beneden
heeft iemand een idee want waar ik mijn computer heb gekocht(en waar de printer en computer boven vandaan komt) zei dat ik hem moest delen op computer boven en dan beneden moest gaan zoeken. maar ik kan de printer helemaal niet vinden als ik printer probeer te zoeken via een printer toevoegen

kan iemand me helpen anders moet ik steeds via mail sturen en dat is irritant

grtz pascal

als je je printer op een pc aansluit en hem deelt moet je die pc wel altijd aan staan om te kunnen printen. Mocht dit geen bezwaar zijn dan kan dat.

Wil je altijd kunnen printen, dan moet je een printserver aan je netwerk hangen.

maar ik heb boven xp en beneden vista maar misschien had ik hem eerst verkeerd ingesteld toen moes t ik kiezen wat voor verbinding ofzo dus mss heb ik het wel verkeerd gedaan en weet niet hoe je het opnieuw kan instellen

Heb je de beschrijving gevolgd in de link van Muurhond, dan zou het goed moeten gaan.

maar ik heb boven xp en beneden vista maar misschien had ik hem eerst verkeerd ingesteld toen moes t ik kiezen wat voor verbinding ofzo dus mss heb ik het wel verkeerd gedaan en weet niet hoe je het opnieuw kan instellen

Maakt niet uit. In Vista werkt het ongeveer hetzelfde als in XP.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan