Printer, Beeldscherm en Geluidsprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kingbee

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2003
Ik heb een probleem, Ik wist niet zo goed waar ik dit bericht moest plaatsen dus ik heb het maar hier gedaan....excuses als dat op de verkeerde plaats is.

In ieder geval mijn computer deed heel vreemd op een gegeven moment...er gebeurde wat en opeens zag de taakbalk er anders uit. We hadden eerst de "classic" blauwe XP taakbalk, maar ineens was die grijs geworden...

Image5.jpg

het thema veranderen in "right-click--->eigenschappen" heeft geen zin, de taakbalk blijft grijs. Je kan ook niet het plaatje veranderen dat naast de gebruikersnaam in menu start is.

Dat is op zich nog niet zo erg, daar kan ik wel mee leven...maar toen ik wat wilde printen stond er dit:

Image3.jpg

Ik volg de instructies..ik ga naar instellingen--.printers---> printen toevoegen, maar adn staat er "kan bewerking niet voltooien"

Image4.jpg

Een ander probleem is bij het afspelen van geluid...Het geluid functioneere niet meer op hetzelfde moment dat zeg maar die taakbalk ook veranderde.. Ik kan wel video's afspelen, maar dat is dan ook zonder geluid..ik kan geen mp3s, wav, midis etc. afspelen. het enige geluid dat ik hoor is een harde piep uit het systeem

Image2.jpg

Kent iemand dit probleem en weet iemand hoe je dit probleem op kan lossen? Beantwoord dan of op deze thread of stuur mij een mailtje. Bij voorbaat Dank

Ja ik heb de computer al gescand op spyware en virussen

Ik heb zo 1, 2, 3 geen oplossing. Je zou kunnen proberen met systeenherstel terug te gaan. Misschien helpt het.

Staan er nog rare dingen in apparaatbeheer?

systeem herstel heb ik ook al geprobeerd maar het lukt nog steeds niet

Staan er geen vermeldingen in event viewer (logboek)
, kun je vinden in config scherm-systeembeheer

Taakbalk-probleem: ga naar Start-->Configuratiescherm-->Beeldscherm. Ga in het opduikende venster naar tabblad Vormgeving en zorg dat je bij kopje Vensters en knoppen, ''WindowsXP-stijl'' hebt staan.

Bijn het kopje Kleurencombinatie moet ie op ''Standaard (blauw)'' staan. Klik dan op Toepassen.

Dat je een printer niet kan installeren kan misschien komen omdat je geen rechten hiervoor hebt.

Dat probleem met je geluid komt omdat je niet de goeie codec hebt geinstalleerd zodat je het desbetreffende bestandje kan afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan