printer bezig pag 0 van 1 en gaat niet verder

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvia66

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2006
Beste mensen,

Ik heb een HP deskjet 959c en een systeem ME, als ik nu iets wil printen doet hij het soms, maar meestal komt er niets en als ik dan de actieve printer open zie ik dat hij besig is pagina 0 van 1 af te drukken.
Er komt dus helemaal niets uit en ik kan wachten tot ik een ons weeg, maar uitzetten van de printer helpt niet, de wachtrij legen helpt niet, het enige wat helpt is de pc opnieuw starten en het nog eens proberen. Wat meestal hetzelfde resultaat heeft.

Ik heb al geprobeerd de timeout instellingen te veranderen, maar dit had ook geen resultaat.

Weet iemand een oplossing, want het is toch wel handig om brieven e.d. te kunnen printen i.p.v. schrijven.

Staat er misschien nog meer in je printer queue? Kijk eens wat voor melding er bij je printeropdracht staat.

Er staat dan als melding alleen bezig pag 0 van 1 af te drukken, maar er komt dan niets en als ik verwijder document uit wachtrij wil doen dan komt er te staan bezig verwijderen te staan, wat ook niet meer weg gaat, totdat ik de pc opnieuw start.

Als ik een nieuwe printopdracht geef, komt die gewoon achter de eerste te staan en gaat de tweede dus ook niet van start.

Laatst bewerkt:
Kijk eens bij de eigenschappen van de printer. Staat hier een vinkje voor "printen onderbreken"? Zo ja vinkje weghalen.

waar dwz op welk tabblad moet ik dit vinkje weghalen? want ik zie nergens printen onderbreken staan!!!

ik heb overigens net mijn pc opnieuw gestart en nu opnieuw een printopdracht gegeven die er ineens wel gewoon uitkomt!!!!!
Heb verder niets veranderd, maar blijkbaar gaat het nu ineens wel
Zie ik een kleine korte melding "voorbereiden printopdracht" en het rolt eruit.

Ik weet niet of mijn probleem is opgelost of dat het bliebje er gewoon ineens even uit is!!

Voor nu is het oke, maar voor altijd?

Laatst bewerkt:
Klik op de printer in je taakbalk. In het volgende scherm ga je naar printer. Zie je daar een vinkje bij afdruk onderbreken?

Nu zal die er niet staan nee omdat de opdracht wel uitgevoerd wordt. Zodra je het probleem in de toekomst weer een keer hebt moet je daar eens naar kijken.

ontzettend bedankt voor de snelle reacties!!!!
Ik heb dit hele verhaal nu in mijn hoofd en op papier (voor de toekomst)
zal mijn vraag maar als opgelost beschouwen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan