Printer blijft uitlijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Swiertje

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2007
Berichten
49
Ik heb een all-in-one printer van HP.
Mijn inkt was op dus heb ik er nieuwe inkt ingedaan.
Nu (3 weken verder) print de printer steeds een uitlijn blaadje als ik de computer opstart.
Ik volg steeds de instructies op dat blad maar dat heeft geen nut.

Wie weet raad?
 
ik heb 't zelfde probleem en ben er ook nog niet achter. Na 't sturen van een e-mail naar hp kreeg ik ook een onduidelijk bericht terug. ik hoop dat iemand anders wel een oplossing heeft?
 
Wat doe je precies als je zo'n uitlijnblaadje krijgt?

Dan moet je het uitlijnblaadje scannen en dan zegt tie dat de inktpatronen succesvol zijn geinstalleerd , maar de volgende dag draait hij weer zo'n blaadje uit en dan is het weer hetzelfde verhaal .
 
Blaadje erin en dan met de twee zwarte puntjes naar links en dan het laatste knopje onderaan indrukken!
Zo gedaan? Je ziet dan niks op je scherm!
 
Blaadje erin en dan met de twee zwarte puntjes naar links en dan het laatste knopje onderaan indrukken!
Zo gedaan? Je ziet dan niks op je scherm!

Wel, je ziet dat hij zich gereed maakt voor scannen op je scherm en dat hij hem gescand heeft.
 
Dat is bij mij niet?????
En je drukt alleen het onderste knopje in op je apparaat?
 
Klopt, maar er komt niks op het scherm..althans bij mij niet direct na het plaatsen van nieuwe cartridges.
Dus je plaatst de nieuwe cartridges en dan print hij zo'n vel uit die leg je eronder met de twee zwarte blokjes naar links en dan druk je één keer op die knop. Hij gaat dan wel scannen maar er verschijnt niks op je scherm. Als je hem nu indrukt gaat hij inderdaad gewoon scannen.
 
Doe precies wat er staat maar het helpt niet. Nadat ik de printer uit en aan zet begint hij gewoon weer met de testpagina. We gebruiken geen originele HP cartridge, volgens HP support ligt het daar aan. Klopt dat??
 
Ik heb dit ooit opgelost gekregen door simpelweg nieuwe firmware te installeren... Een nieuwe DC Controller of Formatter zijn eventueel ook een optie...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan