printer / cardridges gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

niels2109

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2008
Hallo,

Ik ben op zoek naar een printer.

- ik brand veel covers van films (in kleur)
- en ik print aardig wat schoolwerk (zwart/wit)

Ik zoek ten eerste gewoon een goede printer die goede kwaliteit afdrukt.
Nog belangrijker vindt ik de cartridges die erin kunnen. Aangezien ik veel covers print wil ik cartridges die of niet te duur zijn of lang mee gaan.

Heeft iemand advies?

Nou heb ik net op 123inkt.nl cardridges gezien van hun 'huismerk' voor 3,50 per stuk. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik gebruik niets anders meer dan huismerk,maar de mijne kosten wel 6 € stuk (epson).

Dan is wat mij betreft het probleem van de cartridges opgelost maar nu moet ik nog een printer hebben. Zelf zat ik de denken aan een Canon. Ik wil gewoon een printer die goede kwaliteit afdrukt en die niet zo langzaam is. iemand een idee voor een printer?

Laatst bewerkt door een moderator:
Nu zie ik dat sommige huismerk cartridges 'zonder chip' zijn. Wat houdt dit in?

Oke, en stel dat ik cartridges zonder chip zou kopen, moet ik dan nog iets speciaals doen voordat ik ze in mijn printer doe of kan ik ze er gewoon meteen inzetten, want ik zie dat die goedkoper zijn.

Dat zou ik niet weten,ge moet uitzoeken of de huismerk cartridge comptabel zijn
met de echte.

Bij de printer die ik in gedachte heb (Canon PIXMA ip4850) is het huismerk compitabel met de echte. Maar ik las ook iets van dat je chips moet overplaatse op cartridges zonder chip en dat je die chips moet resetten ofzo, dus ik weet niet hoe dat werkt

Ik heb goede ervaring met 123inkt.nl. Haal voor mijn Canon MP610 bewust originele, maar wel bij hun. Voorheen had ik een HP Deskjet 720c en daarvoor haalde ik hun huismerkt, wat prima ging. Mijn huidige printer MP610 is een foto printer, dus ga ik niet met eigen merk inkt printen.

Ik heb goede ervaring met 123inkt.nl. Haal voor mijn Canon MP610 bewust originele, maar wel bij hun. Voorheen had ik een HP Deskjet 720c en daarvoor haalde ik hun huismerkt, wat prima ging. Mijn huidige printer MP610 is een foto printer, dus ga ik niet met eigen merk inkt printen.

Bedankt voor je reactie!

Ik heb inderdaad ook veel op internet gelezen dat huismerk cartridges ook prima zijn. Nu wil ik heel graag de canon ip4850 en de cartridges die ik daarbij wil zijn zonder chip (ook niet van 123inkt). Ik weet dus niet zo goed hoe dat werkt met het overplaatsen/resetten van die chip enzo. Als ik dat weet is mijn keuze snel gemaakt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan