Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De tip is goed, de slashes moeten alleen andersom: \\pcnaam]\printernaamen dan het adres //"naam pc1"/"naam printer" invoeren
Kleine toevoeging op de bovenstaande suggesties: Zet beide pc's in de zelfde werkgroep, als dat al niet zo is (en even rebooten daarna). Dan wil het ook nog wel eens beter gaan...
Verder, @Jimmies:
De tip is goed, de slashes moeten alleen andersom: \\pcnaam]\printernaam
Het wordt mij te verwarrend!
Simpelweg opnieuw beginnen.
Netwerk wizzard draaien totdat beide computers elkaar kunnen zien. Dan bestands- en printerdeling aanzetten.
Opbeide computers??
ik heb de wizzard op een computergedraaid waar de printer op staat dan een diskette gemaakt maar nu loopt ie in de tweede computer steeds vast als ik de de diskette wil lezen en set up starten. ik ben radeloos.
ik heb het met de cd gedaan maar ze zien elkaar niet hoor???
Begin op de pc waar de printer aanhangt. Check EERST of er uberhaubt wel een netwerk bestaat.
Zo ja: bendaer eens een mappie op de 2e pc, lukt dat? Zo ja, dan checken of de printer gedeeld kan worden en zo ja, op delen zetten.
DAN de Wizzard thuisnetwerk op de 2e pc draaien (voor zover nog nodig)
Op de 2e pc kiezen voor toevoegen printer, GEEN gewone printer, maar NETWERKprinter.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.