printer delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malay

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2007
Berichten
16
Ik zou graag men printer willen delen die aangesloten is op men desktop(windows xp)
met men laptop(vista). Ik heb zelfde workgroup maar ik kan de printer niet zien op men laptop. Hoe komt dit?
 
Ik zou graag men printer willen delen die aangesloten is op men desktop(windows xp)
met men laptop(vista). Ik heb zelfde workgroup maar ik kan de printer niet zien op men laptop. Hoe komt dit?

deze moet je op je desktop delen en dan komt ie op den duur wel in je netwerklocaties te staan
 
Ik zou graag men printer willen delen die aangesloten is op men desktop(windows xp)
met men laptop(vista). Ik heb zelfde workgroup maar ik kan de printer niet zien op men laptop. Hoe komt dit?

Printer eigenschappen nakijken en daar hem instellen als delen en zichtbaar aanvinken en ook een naam geven. Dan zal alles moeten lukken.
Er bestaat ook een mogelijkheid om een USB printer draadloos met een netwerk te verbinden zodat je altijd kan printen zonder dat de andere pc moet opstaan.
 
De printer is zichtbaar ingesteld en hij is al ingesteld als gedeelde printer.
 
Bij netwerk heb ik ook de optie om wachtwoord vragen moeten uitzetten, anders kon de printer ook niet benaderd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan