printer delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jac gubbels

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2002
Berichten
238
we hebben twee computers met elkaar verbonden en hebben een printer waar deze twee computers mee verbonden zijn
deze printer is op de onderste computer aangesloten en hebben hem op delen gezet
maar steeds als ik de computer opnieuw aanzet staat hij bij printers op deze printer niet delen aangevinkt terwijl ik deze op delen heb bevestigd
dus als mijn zoon boven wil printen doet deze het niet

wat moet ik doen

groetjes jac
 
Waarschijnlijk moet je de software ook op de andere pc installeren, anders werkt 't niet.
 
Hoi jac.

Da's dan vreemd, iets aan het netwerk veranderd? Staat bij lan instellingen op beide pc's bestands en printerdeling? Hoe zijn de pc met elkaar verbonden, ieder apart op de router of aan elkaar en 1 pc maakt dan de verbinding met internet.
 
Hoi jac.

Da's dan vreemd, iets aan het netwerk veranderd? Staat bij lan instellingen op beide pc's bestands en printerdeling? Hoe zijn de pc met elkaar verbonden, ieder apart op de router of aan elkaar en 1 pc maakt dan de verbinding met internet.


hoi shadowbikes

de computers zijn verbonden met een switch en de computer beneden verbind de computer boven door heb ook al de virus scanner nagekeken staat ook dat de printer door beide computers verbonden wordt

groetjes

jac
 
Jac, dan weet ik 't ook niet meer wat je nog meer kunt doen. Heb je misschien nog andere firewalls virusscanner adware progjes erop staan die dit misschien blokkeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan