Printer delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

zamora

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jan 2008
hey

Ik heb de HP 2610 en die zou ik graag willen delen over de computers. Ik kan hem wel gewoon delen via het netwerk en ik zie hem ook gewoon op mijn andere pc alleen er is 1 probleempje als ik ermee verbincing wil maken komt er een melding dat ik de driver moet installeren alleen dat bestand wat het programma moet hebben na een poosje tijdens het installeren zit dus niet in de driver en zo kan ik hem dus niet installeren.
wie zou me kunnen helpen?

Groetjes!

En als je de driver gewoon bij HP download en installeerd ?

ja ik heb gwn de driver bij hp gedownload en proberen te installeren maar hij kon de printer niet vinden vanuit de driver terwijl ik hem wel gewoon zie bij mijn gedeelde printers

Bij mijn tante die ook een HP heeft is het wel gelukt, thuis bij onze Canon werkt het ook.

1. de driver van de printer installeren (hoeft niet in alle gevallen, soms wordt dit verstuurd via het netwerk)
2. de printer installeren via de optie "voeg een printer toe"

Maar waarom dit zo apart gaat bij jouw HP ?

ja ik snap et ook niet helemaal maar ik ga et nog wel ff proberen of het lukt

Probleem!

Hallo allemaal,

Thuis heb ik een computer staan en een laptop, op mijn computer staat Windows XP Home en op mijn laptop Vista Home Basic. Er staat ook een printer, die is aangesloten aan mijn computer. de printer heb ik geshared en moet ik nu met de laptop verbinding maken met de printer die ik geshared heb. De laptop ziet de printer staan want de printer die ik heb geshared heb ik een naam gegeven. als ik daar 2x op klik gaat hij verbinding maken met de printer. hij zegt dat het niet kan! wie zou mij daar bij kunnen helpen.

Tip voor jullie:

Dit heb ik precies hetzelfde gedaan, maar dan XP / XP. dit werkt wel.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan