printer dell 1710 print niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
zo van het ene moment op het andere doet mijn printer het niet meer. wel komt er nog een testblad uit en als ik via de helpfunctie van de pc probleemoplossing start, is er niet zoveel aan de hand. er is papier genoeg etc. het probleem kan niet via probleemoplossing worden gevonden. wat kan er aan de hand zijn?

er gaat in ieder geval geen lampje op printer meer knipperen als ik printopdracht verzend.

ik kan nergens ontdekken als ik, via configuratiescherm controleer, of je status 'onderbroken' te zien.
is.
volgens mij is de kabelverbinding (usb) in orde, ik heb ook andere usb-poort gebruikt, werkt ook niet. als ik de kabel losmaak hoor ik het bekende plop-geluidje dat ik altijd hoor als ik nieuw apparaat aansluit. de testpagina komt er gewoon uit als ik de desbetreffende printopdracht op printer geef. ik kan mij niet voorstellen dat er iets echt defect is.

nog meer info: als ik in apparaatbeheer kijk, zie ik er geen printer bijstaan. is dat het probleem wellicht?

Laatst bewerkt:
inmiddels is het probleem opgelost, boven overzicht wachtende bestanden klikte ik op printer, daar bleek dat printen onderbreken was aangevinkt, toen dat veranderd was, kon ik weer printen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan