Printer doet het niet door scanner-drivers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnny21

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2004
Hey allemaal!

Ik heb een probleem waar ik écht niet uit kom! Mijn printer (een HP deskjet 640c) doet het sinds gisteren niet meer. Ik kan 'm wel aanzetten maar hij drukt niks af, alhoewel er wel documenten in de wachrij worden geplaatst. Ik ben op de HP-site aan het zoeken geweest naar een oplossing en daar stond dat software van een ander apparaat wellicht de poort (LPT1) bezet kan houden. Nu heb ik gisteren een driver gedownload voor mijn scanner (een Mustek 600 SEP) en deze geïnstalleerd. Dit programmaatje installeerde de drivers voor mn scanner, maar na installatie was mn scanner helemaal niet geïnstalleerd, de computer herkent 'm nog steeds niet namelijk. Nu ben ik dus bang dat dit programmaatje de LPT1-poort 'blokkeert'. Maar nu dus het probleem: alhoewel dit programmaatje wel bestanden op mn computer heeft geïnstalleerd, kan ik ze nérgens deïnstalleren! En ik weet ook niet waar dat programma de drivers heeft geïnstalleerd.... Hoe kan ik deze bestanden toch onschadelijk maken zodat m'n printer het wellicht weer doet?
Heeft iemand misschien een oplossing??

Bedankt alvast!

En je weet zeker dat je niet een vinkje hebt gezet bij je printer dat hij niet meer mag printen.
Of printertaken onderbreken.

Hoi, bedankt voor je reactie!

Ik heb ook al gekeken of de printer op een andere manier is uitgeschakeld, maar dit is niet het geval! Ik heb de printer-drivers zelfs al 2 keer gedeïnstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat helpt niet :(

Welke windows versie gebruik jij?

Ik dacht dat je in de veilige modus een systeemherstel kunt doen.
Doe dat eens van de dag voordat het probleem begon.

Ik heb net een systeemherstel gedaan naar de dag waarop de printer het nog deed, maar jammer genoeg heeft dit niet geholpen :( In ieder geval wel bedankt voor je advies!

Hmmm.
Begint vervelend te worden.
Zeker weten dat dat vinkje er niet staat.
Kijk anders eens bij apparaatbeheer of daar een uitroepteken staat.
Eventueel daar de scanner verwijderen.

Hey!

Mijn printer doet het weer!! Ik heb de computer na het systeemherstel nog maar een keertje opgestart, de drivers alweer verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd en de printer heeft net een testpagina kunnen maken!

Ik ben echt megablij nu! :D

Dank je wel voor je hulp, SUPER! :thumb:

Dan ben ik helemaal blij :D

Trouwens nog welkom bij helpmij. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan