Printer doet het niet (HP)

Status
Niet open voor verdere reacties.

foppe32

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen mijn mijn probleem. Mijn printer doet het namelijk niet meer. Hij deed het altijd gewoon prima, maar ben op vakantie geweest en heb m'n laptop meegenomen (en dus de stekker van mijn printer er uit gehaald) en nu doet hij niks meer. Hij kopieert nog wel.
Alvast hartelijk dank!
Groetjes

Hallo,
Ik hoop dat iemand mij kan helpen mijn mijn probleem. Mijn printer doet het namelijk niet meer. Hij deed het altijd gewoon prima, maar ben op vakantie geweest en heb m'n laptop meegenomen (en dus de stekker van mijn printer er uit gehaald) en nu doet hij niks meer. Hij kopieert nog wel.
Alvast hartelijk dank!
Groetjes

Heb je al naar de printer inktvulling gekeken. Misschien zit die verstopt en moet je hem effies schoon maken met een watte stafje of keukenpapier. Want misschien is de inkt een beetje opgedroogt

Denk niet dat dat het is, ik print wel vaker een week niet (of langer), en mijn printer doet niet eens een poging (je hoort de printkop niet bewegen). Heb het toch even geprobeerd maar er gebeurt nog steeds niks...

:confused:

Denk niet dat dat het is, ik print wel vaker een week niet (of langer), en mijn printer doet niet eens een poging (je hoort de printkop niet bewegen). Heb het toch even geprobeerd maar er gebeurt nog steeds niks...

:confused:

Zit de steker evan wel in :P?

Haha, ja dat had ik ook al bekeken. Alles zit er in, nog een keer eruit gehaald, weer erin gestopt e.d.

Haha, ja dat had ik ook al bekeken. Alles zit er in, nog een keer eruit gehaald, weer erin gestopt e.d.

Uninstalleer je printer drivers.
stek de stekker van je printer ion je laptop.
Kijk of je de melding "Nieuwe hardware gevonden" krijgt
En installeer de drivers opnieuw. Ik hoop dat het werkt.

doe de usb stekker in de zelfde ingang waar hij daar voor ook in zat.

Vraag opgelosten help helpmij dan op vraag opgelost te drukken

Als je die melding niet krijgt, kun je hem ook gewoon op een andere poort aansluiten.
Meestal onthoud hij het waar hij eerst zat en krijg je daarom dus geen melding.

Als je de drivers etc succesvol hebt geínstalleerd kun je dit ook nog proberen:
PC uitzetten, stroom kabel eraf, dan een paar keer op het aan/uit knopje op de voorkant drukken, dan kabel er weer in, en opstarten.

Dit trucje heeft bij mij ook wel is geholpen.

Succes. :thumb:

Krijg voorlopig de printer niet eraf, bij 'printers en faxapparaten' kan ik op verwijderen en of delete drukken wat ik wil, maar hij verdwijnt niet...

De printer doet het nog steeds niet, als ik iets wil printen vanuit Words krijg ik de volgende foutmelding;

Er kan niet worden afgedrukt in Windows wegens een probleem met de huidige printerinstelling:
* Druk een testpagina vanuit Windows af.
* Controleer of de printer is ingeschakeld en of deze on line is.
* Installeer het stuurprogramma opnieuw.

Er staat ook nog een hulp-functie maar daar wordt ik niet veel wijzer van.

What to do?

Aarghhh &*^*&^$&%$&*(__$@@ hij doet het nog steeds niet. Alle software inmiddels erafgegooid, weer opnieuw geinstalleerd, maar tijdens de instalatie pakt hij 'm niet. Het installatieprogramma zegt: sluit nu de printer aan, ik stop de stekker erin (USB) en het installatieprogramma zegt niks. Wel komt er een melding van Windows: nieuwe hardware gedetecteerd, maar volgens de gebruiksaanwijzing van HP moet ik dat wegklikken.

Kan iemand mij helpen?? Ik wordt hier echt heel ongelukkig van.
Alvast bedankt!
Groetjes

Hey Foppe, ik heb hetzelfde probleem nu. Heb je ondertussen een oplossing gevonden a u b ? Ik word er gek van. Mijn printer is een HP Deskjet 870 Cxi met als besturing VistaProf. Doei,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan