printer doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

heitsme

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2002
wie weet hoe ik min printer de apollo p-2200 kan instaleren
mijn cd-rom die ik erbij heb doet het niet???
voorheen had ik een pc met win me met daaroverheen win xp en daar deed hij het en nu met de nieuwe pc met win xp doet hij het niet.

please help me.

ik had dat ook al gezien maar hij reageert niet

wil ik een nieuwe printer instaleren geeft hij aan dat er nieuwe hardware is maar hij kan deze niet instaleren

ok,

dan is het misschien handig om vooraan te beginnen.....

Staat er een uitroepteken of cirkel met kruis binnen het apparaatbeheer voor de printer ?
Of het nu ja of nee is (uitroepteken / cirkel). Begin eens om de printer "weg" te knikkeren (installatie ongedaan maken).

Start daarna eens opnieuw op en laat Windows 'm detecteren : wat gebeurt er nu ?

het woord printer staat er niet maar als ik kijk bij de poorten com en lpt staat daar niks vermeld

ik heb geprobeerd om alles opnieuw te toen met kabel eruit ed. maar dat lost niks op

Start -> configuratiescherm -> printers en andere hardware -> printers en faxapparaten.

Wat staat er in het scherm dat je NU voor je ziet ?

D.m.v. een rechtsklik op je printer kan je 'm verwijderen.

ok,

en als je de pc aanzet dan detecteert windows wel / niet de printer middels de boodschap "nieuwe hardware gevonden"...........?

Kijk trouwens ook eens even of er een apollo.dll bestand op je harde schijf bestaat (start -> zoeken -> bestanden zoeken -> apollo.*)

Als er bestanden gevonden worden, verplaats die dan eens naar een "veilige" plek (nog niet verwijderen dus) en start nog eens op..............

Laatst bewerkt:
en voor het geval dat 'ie niet gedetecteerd wordt, heb je HIER nog een andere optie die je kan proberen:

Microsoft Windows 2000 Driver Support driver:

APOLLO Consumer Products printer drivers do not support the Microsoft Windows 2000 operating system. Microsoft recommends Windows 98 as the best choice for home users and gamers. Windows 2000 is only recommended for business use environments.However, if you are a Windows 2000 user and want to operate your P-12xx or P-22xx printer, there are existing Windows 2000 driver options from Hewlett-Packard that should work. The HP DeskJet 612C driver should work with APOLLO P-22xx printers and the HP DeskJet 420C driver should work with APOLLO P-12xx printers While these solutions should work well, they are not a supported by either APOLLO or Hewlett-Packard. If you choose to use one of these drivers, please understand that technical support will not be available for installation or operational problems from either APOLLO or Hewlett-Packard.

Getting the printer software from Microsoft Windows 2000 Professional operating system CD.

Here is how you can to get your printer to work on Windows 2000:

a) Click Start>Settings>Printers

b) Double click Add printers

c) Follow the screen instruction

d) Select HP under "Manufacturers" and HP DeskJet 612C (for P-22xx series) or HP DeskJet 420C (for P-12xx series) under "Printers"

e) Click Next to continue the installation

hij geeft inderdaad de hardware wel aan en gaat op zoek maar vind geen software.

heb de engelse versie ook geprobeertvan je maar er staat geen deskjet 612 of 420

heb je ook laten "zoeken" naar die DLL ?

Als dat het geval is, kortom het ding wil echt niet en er is geen "restsoftware" van een eventuele vorige (fout) installatie op je systeem, dan kan je als volgende optie handmatig bij HP de driver(s) van de in het Engelse bericht genoemde printer(s) downen en dan bij de installatie en het bericht "nieuwe hardware gevonden" het "path" intoetsen naar de plek waar je de gedownloade drivers hebt geparkeerd (EN UITGEPAKT !!!)

apollo.*

dan vindt 'ie alles (als het er tenminste is) wat Apollo heet, whatever de extensie ook moge zijn................

sorry puntje gemist.

hij kent niks bij apollo.*

als ik hp.nl kijk voor drivers deskjet 612c
zij die er alleen voor microsoft win 3.11 (win me)
en 3.1 (win NT 4.0)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan