printer driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonmagielse

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2001
Berichten
182
Ik heb sinds een paar dagen een nieuwe pc met vista, en een nieuwe all in in one printer van epson, maar krijg deze niet geinstalleerd, niet de goede drivers, is er iemand die mij kan vertellen waar die te downloaden zijn? volgens epson moeten ze te downloaden zijn maar ik vind ze niet, en als ik ze toch via jullie te pakken krijg hoe installeer je ze dan. het gaat om all in one van epson type DX4000. bij voorbaat dank

ton magielse.
 
Dit zijn de juiste drivers voor de Epson DX4000.
Als ze gedownload zijn moet je hem gewoon openen en dan volgt alles vanzelf via de wizard.
 
beste profpc.
hartelijk dank voor je snelle reactie, ik ga het meteen uitbroberen.
ton magielse.
 
hoi profpc.

heb gedaan wat je zei, maar het is niet gelukt om te installeren. de drivers zijn geinstalleerd op de pc , maar als ik de printer wil installeren met de meegeleverde cd dan stopt de installatie bij installeren drivers. als ik dat doe dus met de cd moet ik dan de printer aanzetten met de usb ingeplugd in de pc? of de printer pas aanzetten na de cd installatie?
ton magielse.
 
Je moet de cd niet gebruiken, want je hebt de bijhorende driver al voor je printer.
Waarschijnlijk staan nu meerdere drivers geinstalleerd, kijk even voor de zekerheid in je configuratiescherm>>software en verwijder de drivers.
Download nu de driver voor je printer en eventueel voor je scanner.

Installeer nu de drivers en pas als de computer vraagt om de usbkabel aan te sluiten moet je dit doen. Als je nu de drivers geinstalleerd hebt, moet je printer werken :thumb:
 
2 smaken....

Hallo,

Vista is er in 32 en 64 bit versies. Idem met de processoren van zowel intel als amd.
Als je vista 64 bit hebt, heb je een 64 bit driver voor je printer nodig, gebruik je een 32 bit, dan zal het niet werken. Idem als je 64 bit drivers hebt, en 32 bit vista.... Dit gaat op voor al je hardware.
Als de printer een aanbieding was, dan is er de kans dat deze niet werkt met 64 bit drivers, en dus niet op win XP 64 of vista 64 bits.
 
Vista is er in 32 en 64 bit versies. Idem met de processoren van zowel intel als amd.
Als je vista 64 bit hebt, heb je een 64 bit driver voor je printer nodig, gebruik je een 32 bit, dan zal het niet werken. Idem als je 64 bit drivers hebt, en 32 bit vista.... Dit gaat op voor al je hardware.

Dit is inderdaad een mogelijkheid, wat ik niet zo 1,2,3 in gedachten had. (Dit komt nl. niet zo vaak voor)

Als de printer een aanbieding was, dan is er de kans dat deze niet werkt met 64 bit drivers, en dus niet op win XP 64 of vista 64 bits.

MAAR, wat jij hier zegt geldt niet voor deze printer.
Er zijn ook drivers beschikbaar voor Vista 64bit voor deze printer.

@tonmagielse Mocht je inderdaad Vista 64bit hebben kan je deze en deze driver installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan