Printer functies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hi!

Mijn moeder heeft sinds kort een nieuwe Canon PIXMA MP150 All-in-one. Nu zit er op die printer een knopje met een sleutel icoontje, ik vermoed dus een configuratieknopje. Bij meerdere malen drukken verschijnen er op het LCD-tje verschillende letters, tot iets van 6 of 7 menuopties.
Nu is het probleem dat ik _nergens_ kan vinden wat die menuopties zijn en wat ik ermee kan! Niet in het boekje, niet in de brochure en ook niet op Canon online.

Kan iemand even mee helpen zoeken?

Blijf er dan ook af.:p

Maare, zijn het geen service menu opties? en/of staat er niets in dan, voor papiergroote, etc?

Je snapt me niet denk ik :D.

attachment.php

1 is het knopje
2 is het schermpje waar LETTERS op verschijnen, het gaat dan om 2 letters, geen woord. (nouja, van die 8-tjes.. die letters vormen..)

Ik kan er dus geen touw aan vastknopen. Omdat ik niet weet wat het doet, en ik niet de hele configuratie naar de maan geholpen wil zien worden blijf ik maar lekker van de andere knopjes af als ik in zo'n "configmenu" zit.

Bijlagen

• print.jpg
    print.jpg
    31,5 KB · Weergaven: 42
Of je snapt mij niet.:rolleyes: :)

Je snapt me niet denk ik :D.

1 is het knopje
2 is het schermpje waar LETTERS op verschijnen, het gaat dan om 2 letters, geen woord. (nouja, van die 8-tjes.. die letters vormen..)

Maare, zijn het geen service menu opties?

Voor het uitlezen van storingen, door service personeel, zie je vaak ook op de wat betere kopieërapparaten.

Zit overigens ook op mijn HR ketel, maar ik heb er en boekje bij, waar in staat wat het betekent, helaas is die ketel heeeel slecht in printen.

Laatst bewerkt:
Nop, dan snapte ik je niet :-).

Ook al zijn het die opties, dan is het toch prettig dat een gebruiker weet wat het doet en/of wat het is? Of ben ik nou gek?

Tja, zo'n service punt wil ook wat verdienen, meestal gaan ze slecht werken, na de garantie periode, dat doen ze expesso, levensduurfabrikage, noemen ze dat.

Maare, waag er een mailtje aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan