Printer HP 690C (grofkorrelig printen)

Status
Niet open voor verdere reacties.

rita-fred

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
:( Bij deze de vraag wie mij kan helpen met het volgende probleem:

Het is namelijk zo dat als ik een plaatje inscan en daarna afdruk of een foto uit mijn bestand afdruk op gewoon papier, deze grof korrelig wordt. Dit gebeurd ondanks dat ik beide op BEST afdrukken zet. Zelfs na het veranderen van bv kleurbeheer van de printer verandert er niets, ook niet na herinstallatie.

Wat bedoel je met "grof korrelig"? Das nogal een ruim begrip. Scan als het kan ff een afgedrukte pagina in en zet een stukje daarvan als bijlage hier neer.

Foto's kunnen niet op gewoon papier omdat het papier te veel vloeit en zuigt (en als je hem op best zet geeft hij nog meer inkt). Minimaal moet je bv. HP premium inktjet Heaveyweight Paper gebruiken of nog beter is foto papier. :thumb:

onderstaande bericht ontvangen via attendeer beheerder

hallo hallo,
Sorry, maar door ernstige prive trubbels was ik niet eerder in staat om te reageren. Het probleem is nog steeds aanwezig. Als je mij kan vertellen hoe ik een bijlage kan meesturen dan zal ik dat zeker doen. op een of andere manier lukt het mij niet. Ongetwijfelt doe ik iets fout help mij groet fred en rita

ps

rita.

als je op reageer op bericht klikt kun je het bericht gewoon plaatsen inn het topic.

attendeer beheerder is alleen om misstanden te melden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan