printer HP CM1312 - verschillende type-aanduidingen in Belgie en Nederland

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolahola

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2007
Ik wil een nieuwe printer kopen, nl. de HP Laserjet CM1312MFP (de versie zonder fax). Op de Nederlandse webwinkels is die gemiddeld zo'n 60€ tot 100€ goedkoper dan in de Belgische winkels.

Nu zie ik echter op bepaalde sites dat het een nederlandse versie betreft, typenummer CC430A#ABH - dit staat dan voor qwerty/nederlandse markt
De printers die in België verkocht worden hebben als typenummer CC430A#B14 - dit staat voor NL/FR. Het leuke is nu dat er op deze 2 types een prijsverschil zit van 85€, in het nadeel van de "belgische" versie natuurlijk.

Ik vraag me af of dit enig belang heeft voor de werking van de printer (er zit bij mijn weten geen toetsenbord op ...), of gaat het hier alleen over de bijgevoegde handleiding en drivers?
Of is het alleen de recupel-tax die de prijs de hoogte injaagt? Indien dat zo is, kan ik dan zomaar een printer kopen in nederland, en laten verzenden naar belgie - of zal ik daar alsnog die tax op moeten betalen?

Op voorhand bedankt voor elk antwoord
Jolahola

Ligt alleen aan de handleiding, zelfs die is vaak hetzelfde. Als het model hetzelfde is, dan kan je nog talen kiezen, maar ik zou hem inderdaad via Nederland kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan