printer hp deskjet 1510 all-in-one

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander95

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2012
Halo allemaal,ik heb een probleempje, ik heb een printer hp deskjet 1510 all-in-one sinds vorige week Printer drukt geen zwarte inkt meer,hij print documenten wel maar enkel in kleur,ook bij kopieren,enkel in kleur.ik heb de zwarte inkt vervangen maar probleem blijft zelfde.
Weet iemand misschien een oplossing.Alvast bedankt

Kijk bij de printeropties of daar de instellingen juist zijn, kan zijn dat de printer nu zwart genereerd met de andere 3 kleuren.

heb idd bij opties nagekeken en ook een onderhoud gedaan maar nog altijd niks

Wat gebeurt er als je handmatig bij de instellingen, net voordat je ergens iets wil printen, zwart printen forceert?

Nee, waar dan ook je wat wil gaan printen, het menuutje dat verschijnt als je ergens een printopdracht geeft.
Stel dat je in Word iets wil uitprinten, dan klik je met de muis op printen, maar voordat de printer feitelijk gaat printen kun je nog van alles en nog wat instellen. Ik heb geen HP menu voorhanden hier omdat ik geen HP printer heb, maar 'ergens' in het menu kun je het uitprinten in kleur uitschakelen. (Zal vermoedelijk wel een vinkje zetten of juist een vinkje weghalen, zijn).
Ik ben benieuwd wat de printer gaat doen als je 'm dus DWINGT om NIET in kleur te printen.

Laatst bewerkt:
oh ja, op die manier .ik ga proberen en laat je iets weten bedankt alvast

Wel originele cartridges gebruikt, dus die van de fabrikant zelf?

Tijs.

gast0225 , geprobeerd wat je zei,maar helaas werkt niet.

dnties , Ik gebruik uiteraard originele cartridges

Als je in kleur uitprinten uitschakelt, dan print 'ie af in kleur............? :shocked:

Dan zou ik de printer én het stuurprogramma verwijderen van de computer, daarna opnieuw opstarten en de printer en het stuurprogramma weer opnieuw installeren. Is het dan nog niet opgelost, dan kan het bijna niets anders dan een hardwaredefect zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan