printer HP psc 2115 aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico5011

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2002
Berichten
22
Zojuist gekocht HP printer PSC 2115 all-in-one
Ondanks weinig kennis betreffende computers dacht ik even deze te installeren op mijn Compaq presario 5130
Helaas...ergens (mijn computer is al bijna 5 jaar oud)kan ik het niet installeren.
Bij het zoeken naar geschikte software?? bij HP of Compaq kom ik nergens de juiste printer(2115) tegen.
Wat moet ik doen om deze printer aan te sluiten, graag in stappen-taal zodat ik als leek het nog kan volgen.
Moet lukken!!!!!!!!!!
 
Ik neem aan dat je een CD-rom hebt gekregen bij je printer? Als je deze in de speler doet wordt er meestal automatisch software geïnstalleerd.

Let op, eerst software installeren, daarna rebooten en dan pas het apparaat aansluiten zoals de handleiding dat aangeeft.
 
printer installeren hp psc 2115

Inderdaad heb ik een CD-rom er bij ontvangen.
Volg dan de insrtucties, en bij vermelding op scherm:
Apparaat nu aansluiten(usb)kan ik niet meer naar volgende stap(toetsen-vorige/volgende/annuleren zijn dan niet te activeren.Kan wel een vinkje plaatsen bij schrift'wilt u verder gaan zonder nu aansluiten"
Dit heb ik ook al een keer geprobeerd.
Maar ik kan nergens via nieuwe printer aansluiten dit type vinden, linkse kolom wel HP, rechter kolom dan allerlei hp type's , maar geen psc 2115 oftewel psc2000 type's.
Dus oftewel ergens moet ik iets updaten/of de usb poort werkt niet????
 
Je hebt de software al geïnstalleerd, printer toevoegen is dan niet nodig. Heb je wel de juiste volgorde aangehouden?
 
installeren HP printer psc 2115

Volgorde volgens mij goed gevolgd.
Scannen/Kopieeren doet het wel, maar bij b.v. wordprogramma /afdrukken..heeft geen printer
Heb al een keer printer met andere type opgegeven, maar dan reageerd het ook niet
Op beeldscherm staat inderdaad al wel HP Director
/HP foto & Imaging/ HP memories Disc.
Ik kan hierin niets vinden voor de juiste printer installatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan