printer instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo

ik heb een vraag ik heb een lexmark optra R+ nu wil ik de paralelpoort gaan gebruiken omdat ik op mijn moederbord geen printer uitgang heb wie kan mijn daat mee helpen .

Lexmark printer

Djoeke,

Als je wat nauwkeuriger omschrijft wat je probleem is kan men je makkelijker helpen. Als ik de printer opzoek op internet heeft hij blijkbaar een parallelkabel en je hebt een parallelpoort in je PC. Klopt dat? En wat heb je al geprobeerd?
Als je nog een instructieboekje en een Cd (eventueel met een document waarin de installatie staat beschreven) hebt mag er niks aan de hand zijn. En welk besturingssysteem heb je? (Windows 95/98/98SE/XP/Vista, of b.v. Linux).

Evert.

Laatst bewerkt:
Het probleem heeft ze omschreven;

Ze heeft een printer met paralelle aansluiting erop, maar haar moederbord heeft deze niet.

Of we haar er mee willen helpen ...

Ze draait met Vista met een MSI P7n Diamond moederbord volgens haar profiel ...

EDIT: waarschijnlijk heb je aan deze kabel wat: http://www.alternate.nl/html/product/Kabels_Parallel_-/Diversen/Printerkabel/-1066596/?articleId=-1066596&tn=HARDWARE&l1=Kabels&l2=Parallel

dit is prima dit had ikm nog niet bedacht

bedankt zeer erg bedank

printerpoort?

Hallo, let wel Vista ondersteunt bij mijn weten geen paralelpoort printers meer. (als het wel zo is hoor ik het wel ) Ben je zeker dat Vista het ondersteund en er zijn drivers voor, dan kun je een PCI-insteek paralelkaartje overwegen.Mochten deze niet meer te koop zijn heb ik er ergens nog wel een liggen.Herman62

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan