Printer koppelen aan database

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de code toegevoegd en het werkt gedeeltelijk!
In eerste plaats pakt hij niet altijd alle geselecteerde records: als ik alle records selecteer en print zet hij inderdaad alle (nu 39) records in de tbltemp. Soms als ik maar één record selecteer dan krijg ik de melding "eerst een adres/persoon selecteren" maar soms krijg ik die melding ook niet en doet-ie het gewoon. Ook mist er af en toe een record, dus ik selecteer 4 records en hij laat er maar drie zien. Hij vraagt overigens niet meer naar de aantallen en dat moet eigenlijk wel gebeuren.
Ik heb alleen de code onder knop 14 gewijzigd, en [cmdprinten] gewijzigd in de knopnaam.

Ik neem aan dat je nu print via Bartender, en dat je daar ook wel het aantal etiketten kan ingeven. Wil je dat niet, dan zou je een loop moeten gebruiken die voor het aantal kopieën dat je nodig hebt eigen records maakt.
Als de code de ene keer wel werkt, en een andere keer niet, dan komt dat waarschijnlijk doordat het formulier nog niet is opgeslagen. Je bewerkt dan het record, maar de tabel is nog niet bijgewerkt. De Dlookup vindt dan niks.
Kun je oplossen door de regel
Code:
    If Me.Dirty Then Me.Dirty = False
eerst uit te voeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan