Printer linken aan bepaald programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonaskeuh

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2012
Hallo,

Op het werk gebruiken we één printer maar aangezien we alles wat we afdrukken via PDFcreator ook eens opslaan is het een beetje dubbel werk op altijd als je iets anders wilt afprinten ja moet veranderen van standaard printer.

Is er een oplossing om Bv: aan word de gewone printer te linken en aan excel de pdfCreator als standaarprinter?

In de hoop op een spoedig antwoord

Mvg

Nog niet opgelost

Alvast bedankt om te antwoorden op dit bericht maar op het werk hebben we soms wel en soms niet adminrechten als we het installeren.

Bij dit programma kan ik het dus niet installeren en met automatic printer switcher 2.0.0 ook niet.

Heb je nog andere suggesties van programma's die ik eens kan proberen? (of een portable versie)

Thx

In dat geval zou je bij een vraag moeten opgeven dat je iets zoekt voor een situatie waarbij je geen rechten hebt en deze ook niet kunt verkrijgen. Je kan dan waarschijnlijk niets zonder toestemming en misschien wordt het systeem bewaakt zodat iemand ziet welke programma's er worden gebruikt. Ik zie daarvoor geen oplossing en denk dat het dan ook niet gemakkelijker voor jullie zou zijn dan het opgeven van een andere printer. Alfred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan