Printer ook geen geel meer; nieuwe kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fellod

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2005
Ook mijn wat bejaarde HP Deskjet 710c wil opeens geen geel meer printen. Alles geprobeerd wat in eerdere antwoorden op dat probleem is gesuggereerd, ook driver opnieuw geïnstalleerd, ook nieuwe cartridge ingezet, zonder succes. Denk dus over aanschaf nieuwe printer, maar is het zeker dat de fout niet ergens anders kan liggen (bij de computer)? Weet iemand dit? E. De Waele, heb je al een nieuwe printer aangeschaft (welke?) en doet die het wel goed?

Fellod

Ik denk dat dit ook een probleem in de printer is.
Wanneer ik op internet rondsnuffel, kom ik het probleem geel en HP wel vaker tegen.

Mbt het aanschaffen van een nieuwe printer, waar gebruik je de printer meestal voor?

Ik werk met hp 880c
Kocht in colruyt een inktcassette kleur merk ARMOR,
beterkoop dan de originele.
Hoewel de originele nog niet helemaal leeg was,
steek ik die armor om eens te proberen.
Geen geel !!!
Beterkoop geld in het water.
Steek terug de originele van hp en heb terug normale kleur.
Kan het dan bij jou ook niet aan de cassette liggen?
Ik koop in ieder geval alleen nog originele;

HP en geel

Dank voor de reacties! Ik gebruik de printer voor het afdrukken van brieven , tekst en zo, maar ook voor foto's en (minder vaak) andere grafische toepassingen.

Ik denk niet dat het aan de cassette kan liggen, ik heb in het verleden wel eens een goedkoper merk gebruikt, maar zowel de oude als de daarna ingezette nieuwe zijn allebei originele HP-cassettes. Allebei gaven ze geen geel, hoewel bij voorzichtig wrijven over de printkop er wel degelijk geel op het doekje kwam!

Fellod

HP print geen geel

Welbedankt allemaal. Heb alle suggesties geprobeerd, maar geen geel! Ik denk uiteindelijk dat het ligt aan een breuk in de lintkabelverbinding met de inktpatronenunit, Dat lint gaat maar op, neer, op, neer! Hoe het zij, ik heb mijn 710c nu maar met enkele passende woorden afgedankt en een nieuwe printer gekocht (Canon Pixma iP4200, waarvan ik de mogelijkheden het meest aantrekkelijk vond).

Fellod

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan