Printer Op Vista ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bluray,

Als je het ergens niet mee eens bent, dan mag je dat op een normale manier brengen.
De manier waarop jij het nu doet is zeker niet de bedoeling. Denk daar goed om.

Bluray,

Als je het ergens niet mee eens bent, dan mag je dat op een normale manier brengen.
De manier waarop jij het nu doet is zeker niet de bedoeling. Denk daar goed om.

Sorry .
Maar ik vondt het een beetje raar dat je em ze virusscanner laat verwijderen dat is echt niet de juiste oplossing.

Hey..

Sorry .
Maar ik vondt het een beetje raar dat je em ze virusscanner laat verwijderen dat is echt niet de juiste oplossing.

Hallo,

Nee misschien niet maar het heeft me wel weer een stapje verder geholpen.
Maar ik moet nog 1 stap doen en die wil hij niet..

Hij ziet hem inmiddels al wel maar als ik hem dan wil toevoegen dan zegt hij dat ik de stuurprogamma's moet instaleren nou in vista kan je dan op OK klikken en dan doet hij het normaal gezien automatische maar ik krijg dan een fout (Fout:0x000003e3) als ik me niet vergis.
Ik denk zelf dat het een instelling is in Vista want het is natuurlijk heel raar dat mijn printer niet gebruikt kan worden op vista ( wel 1 op 1 ) ( Maar niet in netwerkverband )

Dus het ligt volgens mij niet aan mijn printer maar aan Vista een instelling maar welke. ?

MVG Heerenven

Hoi !

Wat dacht je van de vertaalfunctie van Google ?

Ik ben geen kinderjuf; van voorkauwen ga je niets leren.

Ik wil het best voor je doen a.s. week a raison van € 45,= per uur.

Maar hier op @helpmij doen we zelf een beetje moeite, en het is gratis !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Wat dacht je van de vertaalfunctie van Google ?

Ik ben geen kinderjuf; van voorkauwen ga je niets leren.

Ik wil het best voor je doen a.s. week a raison van € 45,= per uur.

Maar hier op @helpmij doen we zelf een beetje moeite, en het is gratis !

Greetz,

Harry.

Het was maar een vraag..:confused:

Nou je printer werkt niet en je bent mooi een goeie virusscanner kwijt
Je moest alleen De IP adressen toevoegen in de Firewall

ik hoop voor je dat je al een andere Virusscanner hebt ?? :)

Hallo,

Vandaag probeerde ik een bestand die op mijn vaste pc en die gedeeld was te kopieren en die vervolgens op mijn laptop te plaken.
Maar dat wou niet hij zij dat ik niet de rechten had om dat te doen.
Toen heb ik het bestand op een usb-stick gezet en toen er op gezet en dat wou wel.

Ik weet niet of jullie hier wat mee kunnen maar die rechten hebben dan hoogs waarschijnlijk ook met mijn printer probleem te maken,

MVG heerenveen

ik had ook die fout 0x000003e3
je moet een locale printer installeren en een nieuwe printerpoort aanmaken (met als netwerkpad je gedeelde <voorbeeld \\pc\printernaam > printer) en de driver instaleren en klaar voor gebruik:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan