Printer pakt cartridges niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

boldering

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2006
Ik heb een HP Photosmart D 5160, en ik gebruik al jaren Wecare cartridges, alleen de laatsdte tijd heb ik er problemen mee, dan geeft hij een foutmelding dat er een probleem met de cartridge is.. Wat zou dat kunnen zijn.

HP wordt natuurlijk ook steeds slimmer. (net als Microsoft)
Ze hebben liever dat je HP (de kostbare) cardridges gebruikt.:evil:

De oplossing bestaat daaruit, dat je de chipset (op de cardridge) moet resetten.
Dat is een enorm gepriegel.

Moet je zelf even googlen hoe dat moet, heb zo niet de afbeeldingen bij de hand.
Maar reken erop, dat je zo ong. een microscoop nodig hebt (en een pincet) om dat voor elkaar te krijgen:o

Wat je kunt proberen is de printer helemaal te resetten. Zelf niet getest, maar vond op Internet de volgende suggestie hieromtrent:
Haal de printer van de stroom. Houd de toetsen 6 and # ingedrukt terwijl je de stroomkabel er weer in stopt.
Verder mededelingen die er stonden:
It will say something about reseting and eventually will ask you again about language and so on.
Beware this will erase all your parameters you have stored, and you'll have to reconfigure it.

Andere suggestie (afhankelijk van welke cartridges er origineel in horen of dit evt. van toepassing is of niet): deze en/of deze en/of deze en/of deze en/of deze
Hierbij aangetekend dat hiervoor minstens de basis van die Wecare modules een (originele) HP cartridge moet zijn, lijkt mij. Anders gesteld: Dat deze links ervan (eigenlijk) van uitgaan dat je een originele HP cartridge hebt nagevuld.

Succes,

Tijs.

Ik heb het bekeken en uitgeprobeerd, maar helaas, het werkt niet.
Toch bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan