Printer Pixma iP3000 werkt niet/doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikardunreal

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2007
Ey,

Ik heb deze printer al aardig lang en ik heb eigenlijk nooit een probleem er mee gehad.

Tot nu toe dan. Elke keer als ik iets uitprint, komt het er of heel slecht leesbaar op of het print helemaal niks. Gewoon lege vellen dus :S

Maar het vreemde is dat tijdens het printen de printer niks aangeeft en de cartridge is ook niet leeg, het plaatje geeft aan dat het vol is.
Het rare is als ik niet in zwart print, maar bijvoorbeeld in blauw, dan print die eerst goed maar aan het eind van de pagina gaat het over in rood en dan blijft het ook rood. Maar de kwaliteit waarin de printer dan print is dan wel weer prima.

Ik heb het stuurprogramma ook al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat.
Reinigen etc. ook al.

Nu is mn vraag: Hoe los ik dit op? :p

Laatst bewerkt:
Opgelost

Hey Rikardunreal,

Is het probleem al opgelost?
Ik krijg namelijk ongeveer dezelfde problemen.

gr.
MaC

Nee, helaas heb ik het nog steeds. Heb em niet echt meer gebruikt nu dus zal wel hetzelfde zijn :confused:

Hi,

Ondertussen ben ik met wattenstaafjes aan de gang gegaan en is het bij mij opgelost!
MIsschien werkt het ook voor jou?

succes!

probeer de printkop schoon te maken in gedestileerd water. Neem hiervoor 1 liter water met 1 druppeltje zeepsop. Zet hierna de printkop in een bakje en vul dit tot net de spuitmondjes onder water staan laat dit 1 nacht weken en laat vervolgens goed drogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan