Printer Print Geen Afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeannette.109

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Berichten
3
Hallo,

Mijn in december gekochte HP Photosmart Pro B8350 drukt geen afbeeldingen meer af.
Als ik probeer een foto of plaatje af te drukken gaat het rode lampje steeds branden en hij doet niks. Is al diverse keren gedeinstalleerd, weer geinstalleerd, nieuwe drivers van HP pagina, helaas niets helpt. Werkt onder Windows XP.
Heb er ook nog een hp scanner en fototoestel aanhangen, die werken wel perfect.
Aangezien ik veel foto's afdruk, is het knap balen.
HP gooit het op software (van een andere fabrikant natuurlijk) maar ik zou echt niet weten wat er is veranderd, of wat ik verkeerd doe.

Wie weet het antwoord???
 
Ik zou toch, als de machine niet zo oud is, het op garantie te gooien, ik zou ze bellen en vragen hoe een garantie geval in werk gesteld moet worden. het kan toch niet zomaar stuk zijn.

grtjs jjw
 
Ik geloof ook niet dat het aan de printer zelf ligt, via Windows (mijn afbeeldingen) viewer print hij wel een foto uit. UIt alle andere fotoprogramma's en van internet niet.
Ik maak zelf altijd kaarten met Hallmark en dat doet hij ook niet. Stomvervelend.
 
misschien vanuit een rare hoek.
Kijk eens in internetexplorer bij extra>internet_opties tabblad geavanceerd of daar een vinkje staat bij afbeeldingen en achtergronden afdrukken aan staat.
Probeer dan nog eens een plaatje af te drukken.
 
Het vinkje staat daar inderdaad "aan".
Nu doet de printer helemaal niets meer, hij print ook geen tekst meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan