Printer print geen rood

Status
Niet open voor verdere reacties.

joena

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Berichten
88
Hallo, ik heb een all-in-one HP Photosmart van 2 jaar oud.
Hij print de rode kleuren niet meer. Ik heb alle cartridges al een paar keer bijgevuld en dacht dat het misschien daar aan lag. Dus heb ik de originele cartridges gekocht en de oude vervangen. Maar ook nu print hij geen rood.
Ik heb gisteren de printkop met water schoon gemaakt maar ook dat heeft niet geholpen.
Wat ook raar is, is dat hij aangeeft dat de rode kleur bijna op is, dit terwijl er een nieuwe cartridge inzit.
Wat kan ik hier nog aan doen?
 
Ik heb gisteren de printkop met water schoon gemaakt maar ook dat heeft niet geholpen.

Als je dat in het verleden ook al gedaan heb, zou het wel eens kunnen zijn dat de printkop kaduuk is.

Hoe de printkop reinigen, lees hier.
 
Ik heb alle instructies opgevolgd. De printer is 2x gereinigd en 2x diep gereinigd, het maakt geen verschil, nog steeds geen rood. Het enige verschil is dat hij nu aangeeft dat de cartridge vol is :( pff, dat weet ik ook wel.
 
Op de cartridge zit een chip. Waar je de cartridge plaatst , zit ook een chip.
Reinig die eens met keuken papier. Geen vloeistoffen gebruiken !!!
 
Ik druk steeds een rood hartje af, dat er dan geel uit komt.
Nu zitten er een paar rode lijntjes door. Hij doet dus wel iets maar niet voldoende.
Heb de chipjes nog een keer afgeveegd en weer afgedrukt, maar het wordt niet beter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan