printer, print scheef

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Mijn printer print alles scheef af, waar zou dat aan kunnen liggen ( ja het papier ligt er goed in)!

De printer is een Hp deskjet 940c

Wat bedoel je met print alles scheef. schuin omhoog of omlaag? Dwars? Kun je een voorbeeld geven?

Nou zo,
Nou zo,
Nou zo,
Nou zo,
Nou zo,
Nou zo,

Ja sorry ik had het gedaan met elke regel een spatie meer, maar hij veranderd dat automatisch. Maar de regels lopen gewoon schuin naar rechts

Kan het zijn dat de rubbere rol de papier schuin door de printer trekt.

Ja dat zou het kunnen zijn, ik zal direct ff kijken !

Neey kan ik niet zien, als ik het deck open doe komt het cartridge naar voren, en dan print die niet verder

Laatst bewerkt:
Hallo

Probeer eens de aandrukrollen v/h papier te ontvetten .

Heeeeeel fijn shuurpapier gebruiken , of een druppel of 2 aceton......

Peter

Hier staan bij hp.nl een aantal oplossingen voor het scheeftrekken van papier in een printer van de 900-serie.
Misschien heb je iets aan die tips die daar staan?

Hallo

Het scheef afdrukken van een hp printer wordt meestal veroorzaakt doordat er vuil zit op de "Referentie Ribon". Dit is een doorzichtig, smal stuk plastic dat van links naar rechts, in de printer loopt. En zit meestal achter de printkop. Op dat plastic staan hele dunne zwarte lijntjes, als de kop beweegt, telt de printer het aantal lijntje, waardoor hij weet waar de kop staat. Als er vuil op de ribon zit, gaat de positionering niet meer goed en krijg je een afdruk die scheef is

Groetjes Erik Rothuis

Okey bedankt ik zal ereens naar kijken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan