printer print voornamelijk nog in rood

Status
Niet open voor verdere reacties.

schoe039

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2003
Ik heb een HP DEskjet 710c en sinds enkele weken print hij voornamelijk nog in rood terwijl de zwarte inkt niet op is (want met nieuwe cartridge blijft het probleem). Word-documenten print hij vaak wel in zwart, maar emails, powerpoint of berichten vanaf websites niet. Soms begint hij in zwart, maar gaat na een regel of acht in rood over.

Probeer met je printerhulpprogramma eens de kleuren te calibreren en de cardridges te cleanen

helpt niet

Helaas, na vijf keer printercassette reinigen is het nog niet goed. Zwart komt er keurig zwart uit, maar de kleuren komen er alle in rood uit. Een mailtje komt er ook in rood uit.

Dat is best wel vaag. Verder heb ik hier ook niet zoveel ervaring mee, dus misschien dat iemand anders je ermee kan helpen. Veel succes.

Is het denkbaar dat de reden dat hij zwarte letters in rood print is dat de andere (anders dan rood en zwart) kleuren op zijn?

Het kan nooit kwaad je inktcardridges te vervangen. Kun je op de pc geen status opvragen van je cardridges, hoe vol ze zijn?

Ik weet niet hoe ik kan nagaan hoe vol de inktcartridges nog zijn. Hoe moet dat?

Ligt aan je printertype. De meeste printers hebben een configuratieprogramma (hulpprogramma, assistent) waar je dit kan doen. Via dit programma heb je welicht ook je inkt gecalibreerd of gereinigd.

Ik heb gezocht, kan het niet vinden en heb het opgegeven. Ik ga een nieuwe printer kopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan