printer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

yakkamo

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Kan iemand mij helpen met het volgende,Ik heb Windows XP proff en een agenda programma met een printer merk Sato voor etiketten, als ik een opdracht geef om een etiket te printen dan verschijnt er daarna een beeldje met een laadbalkje en dat springt dan gelijk weer weg en dan wordt meteen een etiket geprint maar nu heb ik opnieuw de pc geinstalleerd met XP en met grote regelmaat gebeurt er nu het volgende als ik een etiket wil printen verschijnt het laadbalkje pas na 10 tot 12 seconden wat voorheen in 1 to 2 seconden gebeurde en ik heb ook de laatste nieuwe drivers geinstalleerd en ook het agenda programma opnieuw geinstalleers maar niets helpt hij blijft traag.
Het meest vreemde vind ik nog dat dit probleem zich op 2 computers voordoet die allebei opnieuw zijn geinstalleerd.De printers zijn aan gesloten op een LPT poort.
Heeft iemand misschien een antwoord op dit probleem voor mij.

Tja, als je zeker weet dat de drivers up to date zijn is er qua ddriveroorzaak eigenlijk maar 1 relevante vraag : zijn de huidige drivers exact dezelfde als tijdens de oude installatie? Das namelijk niet onbelangrijk, je kunt (nu) wel de nieuwste drivers hebben, maar 'werken de allerlaatste / nieuwste ook het beste?

je hebt de printerinstallatie conform de handleiding gedaan? (Veelal eerst de printer CD software / stuurpragramma installeren en daarna pas de printer aansluiten)
Zo nee, dan de printer verwijderen en de installatie conform de handleiding doen. (Kan mij bijna niet voorstellen dat de installatie van invloed kan zijn op de snelheid van de printer, maar U never know.

De oude drivers hebben het ook goed gedaan en na het opnieuw installeren kwam dit probleem ook met de oude en met de nieuwe drivers.Ik vind het nog steeds vreemd dat dit probleem zich op 2 computers voordoet en die beide een zelfde printer hebben en beiden opnieuw zijn geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan