printer/scanner software ipv XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

pemade

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2001
Is het mogelijk om de software die XP automatisch gebruikt voor mijn all-in-one printer NIET te gebruiken, maar gewoon de software van HP?

Je kan de huidige drivers verwijderen en die van HP installeren.

maar..............

bezint eer ge begint.

HP heeft een o zo schone reputatie daar waar het drivers voor XP betreft :evil: -> niet dus !!!

(en een nuance aanbrengend ; met name voor veel scanners en voor een x-aantal printers)

Hij/zij kan het toch wel proberen, hij/zij kan altijd nog terug naar de huidige drivers.

da's waar, feit is alleen toen ik (sukkel die ik was) nog een HP scanner en een HP deskjet had, ik een soortgelijke truuk uitgehaald heb. Toen ik later de zaak wilde terugdraaien ben ik tot op handmatig registerniveau moeten gaan om alle HP verwijzingen de nek om te draaien. :evil:

Waarom wil je die dan verwijderen, draait de all in one niet goed , of mis je wat.

groetjes speedtouch

Neen, er is een probleem met het initialiseren van de scanner. Ik lees net op de site van HP dat het KAN komen door te weinig stroomtoevoer.(mijn aansluiting zit in een verdeeldoos!)
Zou dit kunnen, en waarom doet hij het soms dan wel ??

Bedoel je met een verdeeldoos de netspanning 220V
of zit je met een usb hub te werken.

groetjes speedtouch

Netspanning 220. Volgens HP kan de lamp dan te weinig stroom krijgen. De lamp brandt echter wel.
Het lijkt of de scanner zijn "nulpunt niet vindt.Dit doet hij echter wel als de spanning er af is geweest en ik voor de eerste keer ga scannen.

Hoewel ik toch mijn twijfels heb over hun antwoord ! kan je wel de netspanning meten met een universeel meter of met een tijdelijk verlengsnoer de all in one aansluiten op een ander stopcontact.

Mijn ervaring met een hp scanner op XP is ook niet geweldig.

Op w98 en w2000 heeft hij altijd perfect gewerkt , maar nu op xp duurt het heel lang voordat het progamma opstart , met de drivers van HP is het probleem ook niet verholpen.

groetjes speedtouch

Evengoed bedankt voor de moeite.
Ik blijf proberen, want ik kan hem niet missen.

Je kan het natuurlijk altijd proberen met de drivers van HP

Verwijder de all in one uit het apparaatbeheer>start opnieuw op en xp vindt de nieuwe all in one > laat hem dan de drivers pakken van de HP cd

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan