printer software kwijt, download werkt niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lies14099

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Ik heb een probleem: computer gecrashet, software kwijt en geen setup schijf. Ik heb een epson SX205 en heb op de volgende site al een aantal keer de link gedownload:

http://esupport.epson-europe.com/Pr...Imb+0ErB3n2U002FK4RTxtZZhLUp+M7bGmMU003D&tc=6
Ik heb windows 7, 32 bits.

Als ik de link heb gedownload (heb ook de scan hard nodig), dan geeft hij een compatibiliteit probleem aan. Weet iemand wat ik nu moet doen??

Bij voorbaat dank!!

Laatst bewerkt door een moderator:
probeer de xp 32 bit versie te downloaden + installeren en dan in de compatibiliteitsmodus openen op xp.

Ik had eerst vista op mijn computer zitten, maar na de crash heb ik windows 7 erop geinstalleerd alsof het het eerste bestuuringsprogramma was. Moet ik dan niet het voor vista downloaden?

Althans, heb ik net geprobeerd en deed niets... Maar ik begrijp iets niet. Ik wil eigenlijk software waardoor mijn printer weer herkend wordt maar ik heb wel mijn printer 'gevonden' bij apparaatbeheer. Maar dan lukt het niet te printen. Heb ik dan wel software nodig? Ik heb die 'driver' software gedownload en die is up to date? En bij de scan geeft hij een compatibiliteits probleem aan. Verandert dit iets aan mijn hulpvraag? ;)

Snap er misschien toch iets minder van dan ik aanvankelijk dacht...

Ik heb inmiddels een nieuwe laptop waar windows 7 gewoon op staat. Maar heb nog steeds het zelfde probleem; ik ben de setup cd van mijn printer kwijt. En de vorige keer heb ik geprobeerd om op de epson site de software te downloaden, dit lukte niet.

Iemand een oplossing?

Thanks!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan