printer software

Status
Niet open voor verdere reacties.

ed2000

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
foutmelding.jpg

volgende foutmeldingen krijg ik direct na het opstarten van mijn laptop, ook krijg ik deze als ik mijn printer programma wil starten. Ik heb van alles geprobeerd, zo ook alle printer software en mappen verwijderd, na het verwijderen kreeg ik deze foutmeldingen niet meer, maar na het herinstalleren waren ze ook weer terug.

iemand een idee

Laatst bewerkt:
Verwijder de driver eens vanuit apparaatbeheer.
En start dan je pc opnieuw op.

Ik kan er niets van vinden in apparaatbeheer, ik heb er alles nog een keer vanaf gegooid en opnieuw geinstalleerd, ik weet nu dat het puur om het programma gaat, printer werkt wel goed als ik bv. recht streeks vanuit word wil printen.

aanvullende info Lexmark 4850 all in one wifi printer

Is het probleem ondertussen opgelost?

Nee helaas, ik vandaag 2x met lexmark gebeld, en op hun advies weer alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd met de anti-virus (Avast) en firewall uitgeschakeld.
Onder het herinstalleren krijg ik de foutmelding al. Na het 2e gesprek moest ik ook mijn routerbeveiling uitzetten, dit heb ik niet niet meer gedaan omdat de printer draadloos gewoon goed functioneerd. Het zit hem er ergens in als ik het software programma van lexmark "productivity studio" wil starten krijg ik deze melding als ook na het opstarten van de laptop. Alles heeft in het verleden goed gewerkt. In plaats van 2 van deze foutmeldingen krijg ik er nu maar 1 en dat komt omdat ik de fax ondersteuning niet meer mee heb ik geinstalleerd.

Volgens mij is het een keer ontstaan na een systeemherstel en zou het nu weer willen uitvoeren maar mijn systeemherstel gaat niet zo ver terug in de tijd, maar had het ook al geprobeerd.

Mischien ligt het ergens in conflict met een ander programma.

Ik weet het helaas niet meer

ps nu staat er in het meldings scherm bovenaan "Printing Application" ipv eerdere meldingen

Laatst bewerkt:
Dat duidt ook op een software probleem denk ik. Ik hoop dat een echte printer wizzkid zich over de vraag gaat buigen.

Eindelijk opgelost

Ik moest voor een ander programma .Net Framework 3.0 installeren wat niet lukte, na wat gegoogled te hebben las ik dat ik de oude versie moest verwijderen, wat ook niet lukte daar deze beschadigd of incompleet was, op google vond ik toen een cleanup tool speciaal voor .Net Framework, en deze verwijderde gelukkig alles.
Na de 3.0 versie geinstalleerd te hebben zag dat ik bij het opstarten van de laptop geen printer fout melding meer kreeg, natuurlijk wel bij het opstarten van het programma zelf.
Maar het gaf me weer moed om de Lexmark opnieuw te installeren, en het werkte eindelijk.
Ik hoop dat iemand in de toekomst wat aan deze info heeft.

gr Ed

Vriendelijk bedankt voor het plaatsen van je oplossing :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan