Printer start automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.

plantopographique

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2001
Bij het aanzetten van mijn pc begint mijn printer (HP deskjet 840c) ook te werken: er wordt een blanco blad uitgespuwd.
Ik heb al een nieuwe driver geïnstalleerd doch dit hielp niets.
Win XP Home Edition
SP2
Office 2003

HP-printers hebben vaak kuren, ook de mijne . . .

Wat je kunt doen is eerst even controleren of HP niet in je map Opstarten (via Start> Alle programma's) zit en daar evt. verwijderen.

Daarna via Start>UItvoeren "msconfig" intypen (zonder "") en op Ok klikken. In tabblad Opstarten zoeken naar alle items die met HP te maken hebben en deze uitvinken. Klik op Toepassen en op OK.
(Als dit onverhoopt niet helpt, zet je de boel weer gewoon terug)

Je printprogramma laadt dan pas als je een printcommando geeft; maw pas als je deze nodig hebt. Je lege eerste blad zal nu wrsch niet verdwenen zijn, maar iig minder vaak uitgespuugd worden.
Ook zal je Windows opstarttijd wat korter zijn.

Succes

Ik heb een HP PSC 2108, dus misschien komt het daardoor, maar voor de zekerheid geef ik hieronder een screenshot van mijn tabblad opstarten:

Ergens moet toch de opdracht staan dat je printprogramma tegelijk met Windows opstart en dat moet je dan toch ook kunnen ontkoppelen.
Als je hier ook niet verder mee komt dan hoop ik dat iemand anders een genieuze inval voor je heeft . . .

Bijlagen

• naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    57,2 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan